28 Ağustos 2015 Cuma

Gülsha Gül Suyu ve Gül Yağı


Güzelliğimiz Annemizden etkinliğinde hediye edilen Gülsha Gül Suyu ve Gül Yağı bugünün konuğu oluyor.:)
Gül suyunu bugüne kadar yüzümde hiç kullanmamıştım ve bu sayede deneyimlemiş oldum.
Bu ürünler %99.9 doğal ve paraben, sülfat, suni boya, sentetik koku içermiyor.


İlk önce gül suyundan başlayalım ben bu ürünü tonik niyetine kullanıyorum.
Hatta bu sıcak yaz günlerinde buzdolabına koyuyorum ki hem ferahlıyorum hem de cildime bakım yapıyorum.:)
Saf Isparta güllerinin verdiği hoş kokusu da ürünün başka bir güzelliği diyebilirim.
Egzama, mantar, kızarıklık sorunlarında da cildi yatıştırma görevi görüyor.
Kullandığımdan beri cildimde ki ferahlatıcı etkisi, cildimi canlandırması hoşuma gitti.


Yüz bakım yağı ise bir-iki damlası yeten çok güzel bir bakım serumu ben gece yatarken kullanıyorum.
Kendisi minicik ama az kullandığım için hemen bitmedi halen daha içerisinde birkaç kullanımlık var.
Gece yatmadan önce cildime hafifçe yediriyorum ve sabahleyin yumuşacık, mis gibi bir ciltle uyanıyorum.
Cildim kuru-karma ve yazın bile yanak bölgemde gerginlik hissi geçmiyor ama bu minik serumdan bir-iki damla kullanmak tüm gerginliği yok ediyor.
Yağ ve sebum üretimini dengeleyen, cildin yumuşaklığını, esnekliğini arttıran, güçlü bir nemlendirme ve ışıltı sağlayan bir ürün.

Hem gül suyunu hem de gül yağını oldukça beğendim eğer ki içeriği temiz, doğal ürünler arıyorsanız Gülsha ürünlerini inceleyebilirsiniz.

1 yorum: