15 Ağustos 2015 Cumartesi

Dermoeczanem Alışverişi

Yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım:)



Kullandığım göz kremim bitmek üzere olunca yerine başka bir markanın göz kremini almak istedim ve internette araştırmaya başladım.
Aslında aklımda farklı bir marka vardı ama dermoeczanem.com sitesinde Skincode seti görünce bunu alayım dedim.
Çünkü bu set hem fiyat olarak hem içerik olarak baya bir avantajlı oldu.
Tam boy bir göz kremi, tam boy bir nemlendirici ve yine tam boy bir nem maskesi olunca hem de Skincode markası merak ettiğim markalardan olduğu için bu seti aldım.
Normalde bir nemlendirici fiyatına 3 ürün almış olmak çok hoşuma gitti.
Eğer sizinde nemlendirici, göz kremi ihitiyacınız varsa dermoeczanem'de ki bu sete bakın derim çünkü 3 ürün bana 109 liraya gelmiş oldu açıkcası gayet avantajlı bir alışveriş yapmış oldum.:)

11 Ağustos salı günü verdiğim siparişim 13 Ağustos perşembe günü öğlen saatlerinde elimdeydi, gayet hızlı bir alışveriş oldu

Üç ürünü de kullandıkça yorumlayacağım.:)



10 yorum:

  1. Yorumlarını bekliyorum :) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Cok uygun fiyata gelmis gercekten, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan. Ben de çok merak ediyorum Skincodde ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, kullandıkça yazacağım bakalım nasılmış:)

      Sil
  4. Ben de bu seti aldım ve kullanıyorum önümüzdeki günlerde yorumlarını yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullan canım, seninde yorumunu merakla bekliyorum.:)

      Sil
  5. Çok karlı bir alışveriş olmuş ^.^ iyi günlerde kullan. yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, kullandıkça hepsini en kısa sürede yazacağım.:)

      Sil