18 Ağustos 2015 Salı

Pantene E Vitaminli Keratin Onarıcı Saç Bakım Yağı


Pantene ürünlerini çok uzun yıllar önce kullanmıştım ama #guzelligimizannemizden etkinliğinde set halinde hediye edilince yeni ürünlerini deneme fırsatım oldu.
Bu tarz durulanmayan saç bakım yağlarını sıkça kullanıyorum çünkü saçlarım ince telli, elektrikleniyor ve çok dolaşıyor.
Yani her banyo sonrası böyle yağları kullanmaya mecburum ve Pantene'in bu yağı da durulanmayan, saçların elektriklenmesini önleyen bir ürün.
E vitamin içerikli Pro-V saçı beslemeye yardımcı oluyor, hafif yapısı ile saçları ağırlaştırmadan koruyup, onarıyor.
Kırık saç uçlarının oluşumunu önlemeye yardımcıymış ama böyle bir etkisi gerçekten var ise sanırım ancak şişeyi bitirdiğim zaman görebilirim.

Ayrıca çok hoş bir kokusu var, saçlarımın elektriklenip kabarmasını önlemesini, kolayca taranmasını sağlamasını sevdim.


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hafif olması güzel zaten ama gür saçı olanlar hemen bitirirler:)

      Sil
  2. yağlar bana ağır geliyor sıvı besleyici krem kullanıyorum daha iyi bana ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu vıcık vıcık bir yağ değil zaten ince telli saçlarım olduğu için 2-3 damlası yetiyor:)

      Sil
  3. ben de dün alıp kulanmaya başladım bunu umarım memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni kullanmaya başladım canım ,şu an için hoşuma gidiyor.Bakayım ilerleyen günlerde etkisi ne olacak.

    YanıtlaSil