17 Ağustos 2015 Pazartesi

Avon Mega Effects Suya Dayanıklı Maskara


Daha önce Mega Effects Maskara'nın suya dayanıklı olmayan versiyonunu yazmıştım.
Avon'un fırçasıyla farklı ürünlerinden birisi evet ilk başta bunu nasıl kullanacağım deniliyor ama alışınca pratik bir şekilde uygulama yapılıyor.
Ufak bir ambalajı olduğu için çantaya atmalık bir ürün olması rimelin en büyük avantajlarından.


Aşağıdan yukarıya doğru dikaktli bir şekilde uyguladığınız zaman bulaşmadan güzel bir şekilde sürebilirsiniz.
Çok yoğun hacim veren bir rimel değil ama günlük kullanım için gayet ideal bir hacim veriyor.
Yaz aylarında özellikle gündüz yoğun hacim veren rimeller biraz ağırlık yapabiliyor ama bu rimeli sürdüğüm zaman doğal, abartısız bir görüntü oluyor ayrıca da kirpiklerde ağırlık hissi olmuyor.
Gelelim waterproof etkisine ben havuza, denize girerken makyaj yapmam ama yazın sıcak günlerinde makyaj yaparken kullandığım ürünlerin akmamasını isterim ki zaten bu tüm kadınların isteğidir.:)
Rimelin yazısını yazmadan önce birkaç kez uzun saatler denedim ve alerjik bünyeli olduğum için yazın sadece sıcaktan değil gözlerimin de yaşarmasından dolayı rimel, göz kalemi bana pek dayanmaz.
Bu sebeple yaz ve bahar aylarında suya dayanıklı ürünleri kullanmayı seviyorum ve bu rimelde ben silene kadar akmadan, dökülme yapmadan dayanıyor.

Eğer ki yoğun hacim ve dolgunluk aramıyorsanız günlük kullanımda beni tatmin etsin suya dayanıklı olsun, akmasın diyorsanız bu minik ambalajlı rimeli deneyebilirsiniz.


*Ürün Avon tarafından denemem için gönderilmiştir...


2 yorum:

  1. fırçayı çok dikkatli uygulamak lazım onun dışında fena değildi diğer versiyonu..

    YanıtlaSil
  2. hiç kullanmadım :) ama merak da etmiyorum nedense:))

    YanıtlaSil