14 Ağustos 2015 Cuma

Bitenler ( 31 )

Yine yeniden bir Bitenler yazısı ile karşınızdayım yaklaşık 10-15 gün önce yazdığım biten ve fazlaca biriken ürünlerin devamı...



Seranem Duş Jeli: Krem yapılı, nemlendiren güzel bir duş jeliydi ama almayı düşünmüyorum.

Avon Senses Vücut Peelingi: Kokusu çok güzel, granülleri orta yapıda iyi bir peeling elimde bir başka kokusu daha mevcut bu bittiği için diğerini kullanmaya başladım.

Seranem Şampuan: Nem veren, güzel bir şampuan idi, beğenerek kullandım içeriğinde SLS olmasa belki satın alırdım.

Dermokil Şampuan: Pek memnun kalmadığım bir şampuandı bitti ve gitti.

Yves Rocher Duş Jeli: YR'nin duş jellerini sevdiğimi biliyorsunuzdur zaman zaman indirimde denk geldikçe alıyorum bu bitenin yerine de yine alınacak.

John Frieda Frizz Ease Maske: Saçlarıma iyi gelen ürünlerden sanırım bu biten 2. veya 3. kutu olması lazım bu ürün de zaman zaman aldıklarımdan.

MAC Brush Cleanser: Özellikle göz fırçalarımı temizlerken bu ürünü kullanıyorum.
Hem hijyenik hem pratik bitenin yerine yine bi ara alacağım.

La Roche Posay Nemlendirici: Uygun fiyatlı, güzel nemlendiren bir üründü belki elimde ki nemlendiriciler bittiğinde yine alırım.

İşte son zamanların biten ürünleri bunlardı bir daha ki yazının süresini çok uzatmamayı umuyorum.

2 yorum: