3 Ağustos 2015 Pazartesi

Max Factor Creme Puff Allık - Lavish Mauve




Max Factor'un bu allıkları henüz ülkemizde yeni satışa çıkan ürünlerden ben aldığımda sadece Watsons mağazalarında satılıyordu şimdilerde Gratis, Rossmann, Boyner vb. mağazalarda da satılıyor mu bilmiyorum.
Bayram indiriminde pek fazla makyaj ürünü almak aklımda yoktu ama İnstagram'da sevgili Başak'cığımda(larcencielblog) görünce ve bir de Hourglass'ın allıklarına dupe gösteriliyormuş deyince birkaç Watsons gezip sonunda bulunca denemek için bir rengini almıştım.
Bunlar baked yani fırınlanmış ve yapısı yumuşak, rengini kolayca veriyor.
Ayrıca kalıcılığı da oldukça iyi açıkcası ben bu kadar iyi bir performans beklemiyordum.
Benim aldığım renk hafiften gül kurusuna bakan bir pembe ve yanakta çok doğal duruyor.



İçerisinde çok hafif simler var ama yanağınıza sürdüğünüzde hoş bir aydınlık veriyor asla sim gözükmüyor.
Ayrıca allığı uyguladığım anda elmacık kemiklerimi kontür yapmışcasına belirginleştirmesi ve doğal bir aydınlık vermesini çok beğeniyorum.

Allığın fiyatı 60 lira ama ben %50 indirimde 30 liraya almıştım açıkcası indirimsiz fiyatı çok yüksek ama %40-%50 indirimde denk gelirseniz mutlaka bu allıklara şans verin derim.

*****






8 yorum:

  1. Evet gerçekten de Hourglass ın elimde olan bir allığına benziyor yakından incelemem lazım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senden en kısa zamanda güzel bir karşılaştırma yazısı bekliyorum :)

      Sil
    2. Aynı şeyi düşündüm İremcim. Hourglass ı olan arkadaşlar karşılaştırırsa harika olur ^.^

      Sil
  2. çok güzel duruyor ben de almayı düşnüyorum bunlardan. creme puff ın pudrasından 10 tane filan bitirmişimdir yıllardır bakalım allıkları nasıl :) sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :) http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renkleri de çok güzel:) bloğuna geleceğim canım:)

      Sil
  3. bende bu rengi istiyorm kıskandım

    YanıtlaSil