11 Ocak 2012 Çarşamba

Yves Rocher Allık - 21 Teint Medium Abricote

Yves Rocher ürünlerini çok sevdiğim malumunuz işte bu da Yves Rocher'dan aldığım ikinci allığım diğerini burada tanıtmıştım zaten bu allığıda diğerinin yapısını, duruşunu çok beğendiğim için indirim bitmeden almak istedim.
Allığın rengi 21 numara teint medium abricote pembe-şeftali karışımı bir renk aşırı pigmentli değil yoğunluğunu ayarlamak sizin elinizde ki ben beyaz tenli olduğum için hafif sürüyorum benim için yeterli oluyor.


Kalıcılığı orta seviyede ben uzun saatler makyajla duran biri olmadığım için bana göre kalıcılığı iyi eğer sizde bu tonlarda uygun fiyatlı bir allık arıyorsanız Yves Rocher'a bakmanızı öneririm bu arada Yves Rocher'da belirli ürünlerde %50'ye varan indirim ise henüz bitmedi.

Ürünün satış fiyatı 39.90 fakat ben indirimde 25.80'e aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder