17 Ocak 2012 Salı

Oriflame Pure Colour Tekli Göz Farı

Daha önce Oriflame'nin göz farlarını hiç kullanmamıştım ve geçen ay kampanyada olan bu farı alıp denemek istedim.
Bir de böylesine canlı bir mavi far arıyordum gerçi bu rengi ayda, yılda bir kullanırım gibime geliyor böylesine canlı bir maviyi pek sık kullanmam.:)


Farın rengi Royal Blue laciverte bakan bir mavi daha doğrusu gece mavisi diyebilirim.
Gölgeli göz makyajında şahane duracaktır ayrıca göz üstüne eyeliner gibide kullanabilirsiniz tek başına göz kapağına sürüldüğünde biraz dikkat çekici durabilir ama beyaz tonlarında bir far sürüp üzerine bunu sürerek biraz rengi yumuşatabilirsiniz.


Yapısı, yumuşak olması, göz kapağında kalıntı yapmaması ürünün en büyük artıları bir dahaki indirimde diğer renklerinide alıp denemek istiyorum.
Uygun fiyatlı vede iyi bir göz farı arıyorsanız Oriflame'nin bu farlarına bakmanızı tavsiye ederim.:)

Ürünün katalog satış fiyatı 11.90 fakat ben indirimde 6.90'a aldım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder