5 Ocak 2012 Perşembe

The Balm Nude'Tude ve Balmbini Setler Gratis'te



The Balm'ın Türkiye'ye gelmesi bir çok makyaj severi çok sevindirmişti fakat gelmeyen bazı ürünler vardı işte yeni yılla birlikte merakla beklenen Nude'Tude far paleti artık Gratis'lerde satışa sunuldu.
Diğer satışa sunulan palet ise Balmbini bu paletin Vol 1 ve Vol 2 şeklinde iki ayrı seçeneği mevcut Vol 1 paletin içinde Down Boy, Hot Mama, Shaddy Lady paletinden 3 renk far ve 2 adet lipgloss bulunmakta diğer palet yani Vol 2' de ise aydınlatıcı far, eyeliner-far, 3 renk far, lip-cheek cream ve nude renk lip gloss var.

Paletlerin her birinin satış fiyatı ise 60 tl

4 yorum:

  1. Ah Ah keşke bu postu daha önce görseydim :( bugün torium avmdeydim ama gretiste değişen birşey yoktur diye girip bakmadım , ufff sınavlar bitene kadarda gidemem artık :(
    ama haber için çooook teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. Torium avm banada çok yakın en kısa zamanda gitmem lazım şu paletleri çok merak ediyorum fakat indirime girmeden almam.:)

    YanıtlaSil
  3. Bunu öğrenmem iyi mi oldu kötü mü bilmiyorum. 3 aylık alışveriş yasağımı delecek bir sürü şey çıktı daha 3. haftamda=D

    YanıtlaSil
  4. 3 ay sonra belki indirim olur o zaman alırsın hemde alışveriş orucun bitmiş olur.:))

    YanıtlaSil