3 Ocak 2012 Salı

Mini Alışverişim


Yves Rocher kremleri 2 al 1 öde olarak aldım Yves Rocher kartı olanlara doğum günlerinde özel bir indirim yapıyorlar bende bu sayede görmüş olduğunuz kremleri aldım.
Aslında doğum günüm 18 aralık ama nüfusta 1 ocak yazıyor bende Yves Rocher'dan kart çıkartırken 1 ocak yazdırmıştım ve 1 ocakta Pelican Mall'da ki Yves Rocher'a gittim krem aldım.
Nasıl fazlaca kullanıyorum bu sayede bir süre krem almam Sebo Specific nemlendiricimden memnundum onu yedekledim Yves Rocher'da ki görevli bayan gece kremi olarakta kuru olan cildime Hyrda Specific'in su bazlı gündüz nemlendiricisini önerdi bende aldım umarım memnun kalırım.

Yves Rocher'ın allığını geçen hafta almıştım 21 numara çok güzel bir pembe-şeftali diyebilirim en kısa zamanda postu gelecek.

Ve son olarak Türkiye'ye geldiğinden beri merak ettiğim Burt's Bees ballı dudak balmını aldım aklımda birkaç tane daha Burt's Bees ürünü var onlarıda en kısa zamanda almayı planlıyorum.

4 yorum:

  1. burt's bees ballı lip balmı ben de severek kullanıyorm. şeftali çekirdekli peelingi de çok güzel

    YanıtlaSil
  2. balm gayet iyi nemlendiriyor beğendim, şeftali çekirdekli peeling burt's bees'in mi??

    YanıtlaSil
  3. evet burt's bees'in canım hem de %100 doğal

    YanıtlaSil
  4. Hmm iyimiş elimdeki Yves Rocher'un kayısılı peelingi bitince bir de bunu deneyeyim.:)

    YanıtlaSil