12 Ocak 2012 Perşembe

Oriflame Studio Artist Sıkıştırılmış Pudra

Pek fazla pudra kullanan biri değilimdir cildim kışın oldukça kuru yazın ise kuruya dönük karma olduğu için pudra cildimi daha fazla geriyor gibime geliyor.
Pudrayı sadece fondöten üzerine makyaj sabitleme amaçlı kullanıyorum işte bu pudrayıda makyaj sabitleme amaçlı aldıydım fazla bir beklentim yoktu fakat oldukça beğendim.


Bendeki renk skaladaki en açık renk olan Light cildimde gayet iyi durdu genelde ben pudra, fondöten alırken renk konusunda hep sıkıntı çekerim ama bu pudranın rengi yüzümde tek başına bile gayet hoş duruyor.
Cildinizde pudra varmış gibi yapay bir görüntü oluşturmuyor gayet doğal, kadifemsi bir görünümü var zaten yapısıda çok yumuşak ben pudra fırçası ile uyguluyorum ve fazla tozutmuyor bu özelliğini oldukça beğendim.
Bazı sıkıştırılmış pudralar fırçayla uygularken baya bir tozutur bu pudrada ben bunu yaşamadım ürünün bana göre tek eksisi talc içermesi gerçi piyasada talc içermeyen pudra oldukça az ve bende her gün pudra kullanan birisi olmadığım için talc içermesine çokta fazla takılmıyorum.



Rengide gördüğünüz gibi oldukça açık eğer ten renginiz açık beyazsa bu renk size uyacaktır.

Ürünün katalog satış fiyatı 26.90 1. katalogta %50 indirimle 15.90 gibi bir fiyata aldım.
Fiyatına göre oldukça iyi bir pudra eğer sizde uygun fiyatlı güzel bir pudra arıyorsanız bu pudrayı denemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. ben bu seriyi begendim kapatıcısının yazısını hazırlıyorm ben de fiyatına göre başarılılar

    YanıtlaSil
  2. Bende bu serinin kapatıcısı ve fondötenini merak ediyorum.
    Gerçi şu anda Mac studio finish concealerımdan memnunum ama belki studio artist fondöteni deneyebilirim.:)
    Kapatıcı postunu merakla bekliyorum canım:)

    YanıtlaSil
  3. kapatıcı postumu yazdım canım blogumda kendisi su an bekliyor :)

    YanıtlaSil