5 Ocak 2012 Perşembe

Bioderma Sensibio Light Cream

Dermokozmetik ürünleri merak ediyordum daha önce hiç bir markayı denememiştim cildim kışın oldukça kuru yazın karmaya dönüyor artı çok hassas ve alerjik bir cilde sahibim bende Bioderma'nın bu kremini alıp denemek istedim.


Bu kremi yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum artık doğru bir yorum yapabilirim.
Öncelikle kremden memnun kaldığımı belirteyim benim kuru cildimi çok güzel nemlendirdi ve dengeledi.
Asla yağlı vıcık vıcık kremlerden değil genelde kuru ciltler için olan kremler biraz yağlı olur hatta fazla sürünce ciltte parlama yapar bu kremde asla böyle bir sorun olmadı ki ben kremi biraz bolca sürerim ona rağmen asla cildimde kusma yapmadı cildim hemen emdi.
Genelde bende bazı kremler sürdükten birkaç saat sonra etkisini kaybeder cildim kurumaya başlar bu kremde böyle bir sorunuda yaşamadım uzun süre cildimi nemli tuttu.
Ve bir de bu krem çok güzel makyaj tabanı oluşturuyor önce Light kremi sürün sonra makyaj bazı ve en sonda fondöteninizi cildinize yedirin ve saatlerce makyajınızın bozulmadan durduğuna şahit olacaksınız.
Benim için bittiği zaman alınacak kremlerden biriside bu krem oldu sanırım Yves Rocher kremlerimle bu kremi dönüşümlü olarak kullanacağım çünkü her ikisindende çok memnun kaldım.:)

Kremin satış fiyatı 44.50 eğer sizde paraben içermeyen dermokozmetik bir ürün arıyorsanız bu kremi denemenizi tavsiye ederim.


3 yorum:

  1. Hala devam ediyor musunuz bu kreme?

    YanıtlaSil
  2. Hayır canım geçen sene kullandım bitti ve bir daha almadım.
    Aslında güzel bir indirimde denk geldiğimde yeniden alabileceğim bir krem fakat cildiniz çok kuruysa bunu değil rich olanını öneririm.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum sanırım benim cilt tipimle tam anlamıyla örtüştüğü için baya maksimum verimi aldığımı düşünyorum :)

    YanıtlaSil