10 Ocak 2012 Salı

Burt's Bees Bal Özlü Dudak Balmı

Dudakları aşırı kuruyan yaz-kış yılın 365 günü dudak balmı kullanan biri olduğum için hemen hemen her markanın dudak balmını deniyorum.
İşte bu dudak balmıda merak ettiklerimdendi Burt's Bees'in dudak balmları %100'e yakın bir doğal içeriğe sahip işte bu yüzden Burt's Bees'in dudak balmlarını çok merak ediyordum.


Alıp kullandıktan sonra iyi ki almışım dedim bu ürün favori dudak balmlarımın arasında yerini aldı hatta bu balmını kullanmaya başladıktan sonra diğer dudak balmlarımı daha az kullanır oldum diyebilirim.
Bu dudak balmını sevmemdeki en önemli özellik rahatsız edici bir kokusunun ve bazı dudak balmlarında olan acımsı, kötü tadının olmaması hatta hiç rahatsız eden bir tadının olmaması.
Ve bir de yağlı, yapış yapış, ağır bir yapısı yok dudağınıza sürdüğünüzde sizi rahatsız etmiyor.
Uzun lafın kısası benim için bitince tekrar alınacak bir dudak balmı diyebilirim Burt's Bees'in dudak balmlarının diğer çeşitlerinide en kısa zamanda denemek istiyorum.
Burt's Bees'in sadece diğer dudak balmlarını değil diğer tüm ürünlerinide merak etmiyor değilim özellikle bebek ürünlerini ve nemlendiricilerini, göz çevresi ürünlerini merak ediyorum.

Burt's Bees ürünlerini sadece Boyner mağazalarında bulabilirsiniz.
Dudak Balmının satış fiyatı 9.90

7 yorum:

  1. benim de daha deneyemediğim bir marka online bulabilirsem biryerlerden deneyeceğim nemlendiricileri aklımda

    YanıtlaSil
  2. Valla artık bir süre kozmetik almak istemiyorum ihtiyacım olanları almak niyetindeyim fakat Burt's Bees'in bebek pudrasını almak istiyorum talc içermiyor gerçi oğluma pek fazla pudra kullanmıyorum ama arada bir güzel koksun diye serpiştiriyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Evet bu ürünü bende denedim boynerde çalışan bir bayan tavsiye etmişti .İlk defa bir dudak balm ından memnun kaldım herkese tavsiye ederim :)

    http://aelidaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Burt's Bees'in en bilinen ürünü dudak balmları marka Türkiye'ye geldiği zaman ilk merak ettiğim ürün bu oldu diğer ürünleride dudak balmları kadar güzeldir diye umuyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. diğer ürünleri de çok güzel, özellikle kuru veya egzamalı ciltler için ilaç niteliğinde

    YanıtlaSil
  6. Kışın cildim çok kuruyor elimdeki kremler bittiği vakit önce gidip Burt's Bees'in kremini alıp deneyeyim.:)

    YanıtlaSil
  7. Bende bu ürünü çok merak ediyordum yazınızı da görünce hemen almaya gittim. Gratis'te rafta 19.90 lira gibi bi fiyata görünce vazgeçtim. İndirimlerde deniyeceğiz artık:)

    YanıtlaSil