21 Ocak 2012 Cumartesi

Bitenler (2)

İlk bitenler postumu yapalı kırk günü geçmiş işte o zamandan bu yana biten ve makyaj kutularımı karıştırınca bulduğum uzun zamandır kullanmadığım bozulmuş olan ürünler...



Yves Rocher Temizleyici: Güzel bir temizleyici fakat yerine yenisini almayacağım çünkü krem temizleyiciler bana göre değil ürünün postu şurada efenim

Ecolinn Şampuan: Uzun zamandır severek kullandığım bittikçe yerine yenisi açılan şampuanım ama bir süre kullanımına ara veriyorum neredeyse 3 senedir kullanıyorum ve birkaç ay başka bir şampuan kullanıp yine buna dönerim diye düşünüyorum.

Avon Anew Micro Peeling: Uzun zaman önce aldığım hatta artık katalogta bile olmayan bir ürün fena değildi.

Avon Solutions Kuru Ciltler İçin Nemlendirici: Güzel nemlendiren bir krem paraben içermeyen bir ürün nemlendirmesi gayet iyi ama bana göre tek eksisi aşırı parfüm kokması bu sebepten ötürü yenisi alınmayacak bir ürün.

Avon Today Parfüm: Avon'un sevdiğim tek parfüm yıllardır kullanıyorum bu bitenin yerine yenisi hemen açıldı.

Nivea El Kremi: Uzun zaman önce Almanya'dan alınmış bir kremdi ben el kremi çok bitirdiğim için bu da zuladan çıktı kullanıldı ve bitti nemlendirmesi gayet güzeldi Nivea'nın ürünleri zaten severim bu da işini gayet iyi yapan bir üründü.

Neutrogena Dudak Balmı: Stok yaptığım bir başka ürün daha bu balmda bitti fakat çantamda duran yedeği var o da baya azaldı elimdeki tüm dudak balmları bitmeden yenisini alacağımı sanmıyorum.

Avon Roll-on: Bitsin diye uğraştığım bir üründü şükür bitti ve yenisi alınmayacak.

Avon Advance Techniques Sleek&Straight Saç Kremi: Saçlarım ince telli ve hemen dolaşır bu kremide kolay taranması için almıştım fena değildi zaten satıştanda kaldırıldı.

Oriflame Beauty Eye İntensity Göz Kalemi / Siyah: Çok beğendiğim bir kalemdi fakat sona yaklaşınca kırılmaya başladı ben açtıkça kırıldı ve sonunda çöpe atmak zorunda kaldım.

Avon Rujlar: Bu dört rujda satıştan kaldırıldı hele kırmızı ve yeşil kaplı rujlar kaldıralı uzun zamandır oluyor yeşil kaplıları çok severek kullanmıştım bunlarda elimde kalanların birkaçıydı.

Ve bitmeyip bozulduğu için çöpe gidenler...


Avon'un sıkıştırılmış ve toz pudrayı alalı 3-4 sene oluyordur sanırım sık kullanmasamda yinede kullandım ama bitiremedim ve raf ömürleri bittiği için mecbur çöpe gittiler.

Avon'un calming effects fondöteninide alalı baya zaman oldu sevemedim bu yüzden sık kullanamadım ve o da bozulanlar arasında yerini aldı.

Avon Lip gloss ve rujlar bunlarda az kullandığım için bitemeden bozulup çöpe gittiler.

Avon 4'lü far ve ruj paleti herhalde bunuda alalı 4-5 sene olmuştur o kadar az kullandım ki artık kokusu bile değişmiş farlar krem fardı güzeldiler ama bitemeden temzie havale oldular.:)

Avon top allık bu allığıda aldığımdan beri baya bir kullandım yaklaşık 4 senedir kullanıyorum ve artık kokusu, yapısı değişti kalan 6-7 topuda kullanmadan çöpe atmak zorunda kaldım.

2 yorum:

  1. ne güzel bir sürü ruj bitirmişsin, ben hiç bitirmedim hayatımda:)

    YanıtlaSil
  2. ruj kullanmayı çok seviyorum bir de elimdeki rujları alalı baya zaman oluyor artık bitsinler yoksa bozulup atılacaklar...

    YanıtlaSil