30 Ocak 2012 Pazartesi

Şahane Krem Sudocrem

Bu kremi almam biraz tesadüf eseri oldu geçen sene müdavimi olduğumuz Mothercare mağazasında kasada ödeme yapmak için sıra beklerken bir bayan mağaza görevlisine sudocrem artık satılmıyor mu göremedim dedi.
Görevli bayanda bir bey geldi yatalak hastası varmış 15 tane birden aldı mağazamızda şu an yok fakat bir ay içerisinde gelecek dedi.
Bende meraklı bir şekilde ne ola ki bu sudocrem dedim yani 15 tane birden alındığına göre meğersem pişik kremiymiş ama sadece pişiklere değil her derde deva bir kremmiş.:)


Tabi ben bunu duyunca Mothercare mağazasına her gittiğimde bu kremi sorup durdum her defasında hiçbir mağazamızda yok yanıtını aldım ve sonunda İngiltere'de yaşayan arkadaşıma sipariş ettim.
Ki meğersem İngiltere'de de çok bilinen bir pişik kremiymiş zaten ürün İrlanda menşeili ve Sudocrem alanında bu pazarın bir numarası neyse sonunda Sudocremimize kavuştuk ve burada da artık Mothercare mağazalarında değilde eczanelerde satılmaya başlandı.
Sudocrem'le tanışana kadar oğluma başka bir markanın pişik kremini kullanıyordum ki memnundum ama Sudocrem'den daha fazla memnun kaldım.

Mutlaka oğlumun her bezini değiştirdikten sonra bu kremden sürüyorum asla pişik olmuyor pişik oluşumunu engelleyen bir ürün tüm annelere tavsiye ederim.

Gelelim bu kremin bebeklerdeki pişik haricinde başka nelere iyi geldiğine mesela oğlum emeklemeye, sıralamaya başladıktan sonra yara, berelerimiz artmaya başladı.
Özellikle çizikler hele bir de tırnaklarımız uzamışsa yüzümüzü çizmemiz işten bile değil ve böyle bir durumda hemen Sudocrem sürüyorum hemen sendiriyor.
Ayrıca bu krem vurma yani morluklarada iyi geliyor ki ben oldukça sakarımdır hele acelem varsa şahane bir şekilde kolumu, bacağımı bir yerlere vururum hatta derimi sıyırttığım çok olmuştur böyle bir durumda da hemen yaranın oluştuğu yere Sudocrem sürmek yeterli oluyor.
Sonracıma dudağınızda uçuk patlamak üzereyse hemen üzerine bir parça Sudocrem sürün hemen senecektir, eğer egzamanız varsa ki bende yok komşumda var kendisi bu kremi denedi gerçekten işe yaradığını gördük zaten kremin kutusunda da egzamaya iyi geldiği yazıyor.
Yine başıma gelen bizzat iyi geldiğine şahit olduğum bir başka durum ise yanıklar yani küçük yanıklar özellikle ev hanımları ellerini ütüden, kaynar sudan vs. çokça yakarlar işte böyle bir durumda önce soğuk suyun altına tutup ardındanda Sudocrem'i sürdüğünüz zaman yanan yerinizde şişme olmayacak.
Ve denemediğim ama sitesinde yazan bir başka durum ise güneş yanıklarına iyi geldiği ki diyorlarsa doğrudur eminim iyi geliyordur.
Bir de yatalak hastalarda oluşan yaralara iyi geliyormuş ve kesiklere iyi geliyormuş bir de duyduğum ama kendimde denemediğim sivilcelere iyi geldiği ama %100 geçiriyor diyemem sadece duyduğumu söylüyorum.

Dediğim gibi bu krem bir çok derde deva ben bu kremle oğlum sayesinde tanıştım yani bu kremi evinizde bulundurmanız için illa bebeğinizin olmasına gerek yok.
Bende bu ürünün iki boyu mevcut biri 60 gramlık çantada taşımalık boyu bir de bu gördüğünüz 125 gramlık boyu kremin Türkiye'de eczanelerdeki satış fiyatı ise 60 gramı 12 tl 125 gramı 20 tl

26 yorum:

  1. 60gr 12 tl türkiye de eczanelerde var. ben de aldım geçen gün güneş ve sivilce lekelerini geçirdiği , sivilceleri 2 günde söndürdüğünü söyleyen arkadaşlarım oldu. Umarım işe yarar 1 ay sonra bakıcam artık :) Türkiye de pek bilinmiyor bu krem ama yurt dışında modellerin gözdesi olan bi kremmiş ve satışları %800 artmış :))

    YanıtlaSil
  2. Burada da fiyatı çok yüksek değilmiş gerçi yurtdışında daha ucuz ama böylesi iyi bir krem için verilen her kuruşa değer inşallah sende memnun kalırsın.:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba krem etkili olabilir fakat içerisinde paraben var. Bu kremi tekrar kullanmadan once bir kez daha düşünün.

    YanıtlaSil
  4. Valla benim elimdeki ürünlerin kabında paraben falan yazmıyor cosdna'dan aratıncada karşıma paraben falan çıkmıyor.
    Siz bu kremi başka bir kremle karıştıyor olmayasınız?

    YanıtlaSil
  5. Öfff şu milletin araştırmadan etmeden cahilce paraben fobisi gerçekten sinir bozucu!!... Paraben akla gelebilecek bütün tıbbi ilaçlarda, bebeklere 'içirdiğiniz' şuruplarda, hatta marketteki gıdalarda bile bulunur ve şu ana kadar kanıtlanmış en etkili ve GÜVENİLİR koruyucudur... Öğrenin de gelin...Olması değil, olmaması tehlikelidir..Ünlü bir marka 90'lı yıllarda rimellerde yetersiz koruyucu kullandığı için kör ettiği kadınlara milyonlarca dolarlık tazminat ödemişti.. Parabenden daha sağlıklı bir koruyucu madde bulunsaydı ilaç sektörü PARABEN YERİNE O MADDEYİ KULLANIRDI değil mi ama bunu da mı düşünemiyorsunuz!..

    YanıtlaSil
  6. Melal hanım yorumum size değil, parabenden öcü gibi korkup herşeyde hemen 'paraben var mı' diye içerik araştıran fobik şahıslara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraben parfüm içeriyor demek bildiğimiz üzere ve buna alerjisi olan insanlar var tabiki araştıracaklar benimde alerjim var ve araştırmak zorundayım bu bi paranoya Yada göbek karakter değildir

      Sil
  7. goz alti morluklara iyi gelir mi acaba

    YanıtlaSil
  8. Göz çevresine kullanılabilineceğini pek sanmıyorum çünkü çok ağır bir krem.

    YanıtlaSil
  9. Mukemmel bir krem...Fakat devamli suruldugunde vicutta aliskanlik yaptigi icin ilk hizini gostermiyor iyilestirmekte..Ben cocuklarimin pisiklerini hep bu cremle iyilestirdim ,fakat pisik olan cocugun altina surerken zardan ince surulmesi gerekmekte cunku su gecirmez ozelligi oldugundan bebek bezine yayildigi anda bez su gecirmez islevi goruyor.Biz bu kremi hayatini kaybetmekte olan bezli hastamizda kullandik ve o acik yaralarin hepsi yok oldu..Gunes yanmalarinda , normal yaniklarda mukemmel bir sonuc veriyor tabii kremem alarjiniz yoksa bence kullanmadan once elinizin ustunde kucuk bir deneme yapmalisiniz.Cok tavsiye ederim !!!

    YanıtlaSil
  10. Bu kremi oğlum için bazen nivea'nın pişik kremiyle dönüşümlü olarak kullanıyorum.
    Ama dediğiniz gibi sadece pişiğe değil her bir şere iyi gelen bir krem:)

    YanıtlaSil
  11. benimde krem önerim; Yeni tanıştığım Bionem krem.. o kadar güzel ve etkili ki harika.. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  12. Bu sudocrem i bende aldim internette dolasirken sitede boyle yorumlar gormustum ve arastirmaya koyuldum birsuru sudocrem hakkinda iyi seyler duydum ama ben bu kremi sivilceler icin almistim bnmkiler sadece biynumda var az benek benek kirmizi 2 gundur suruyorum ama ise yaramadi

    YanıtlaSil
  13. soylemış olduğunuz kıremı ılkkez duydum fakat parmaklarımın kenarında oluşan derıde kuruma pullanma oluyor bende doktora gıttım bana egzema olduğunu soyledı kırem verdı ama işe yaramadı madem soylemış olduğunuz gıbı ıyı kırem herşeye ıyı geliyor eczanede satılıyor bu kıremı toktorlar bılmıyormu kendılerıne bıldırılmemışmı düşündürücü acıkcasıeczaneledre satılan kıremlerı mübessıller satıyor ve mubessılerde hastanerde cılt doktorlarını böyle bır kıremı bıldırmelerı lazım bence görevlerı gereğibırden fazla hasta var herkez bu sıtey gırmıyorkı ben tesadüf araştırıken gordum denıycem ıyı gelırse gıttığım cıltdoktoruna ozellıkle söylemek ıcın gıdıcemhastaneye sızın bu kıremler hakkında bılgınız yokmu dıye teşekkürler şimdiden denyen arkadaşlara

    YanıtlaSil
  14. unutmadan söylemteşekkurlerek ıstıyorum eyer dedığınız gıbı ıyı delırse herşeye tekrar düşüncelerimi paylaşmak ıcın sızınle olucam cunku ıhtıyacı olanlar kullansın dıye

    YanıtlaSil
  15. ben kullanıyorum ve isi yarıyor :)tavsiye uzerine aldım sivilce siyah noktalarda etkili tabiki etkisini 1 haftada göremeyiz cilt doktrunu verdıgi kremlerı bile 3 ay kullanız dıo biraz deneyen isi yaradıgni göreceksinz.

    YanıtlaSil
  16. hamilelerde kullanılmasında sakınca var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ki uçuk çıktığında sürmek için veya sivilce üzerine sürmek için, bir yeriniz yandığında sürmek için sanırım bir sakınca yoktur bebeklerde kullanılan bir ürün olduğu için sakıncası olacağını pek düşünmüyorum.
      Ama siz yinede bir eczacıya falan sorun.

      Sil
  17. Harbinden 2 günde kurutuyomu

    YanıtlaSil
  18. Ben sivilcelerimden çook rahatsız biriyim. Makyaja da sardım bu yüzden. Bu nedenle video izlerken bir gün birinin bunu tavsiye ettiğini gördüm ve dedim ko nasılsa birçok yöntem deniyorum bunu da deneyeyim. Allah'tan denemişim faydasını 1 haftada gösteriyor. Sivilce ve lekelerimde azalmayı bariz bi şekilde gördüm. Tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle sivilcelerde etkili:)

    YanıtlaSil
  20. yanıklara iyi geliyor fakat yüz için her cilt tipinin kullanabileceği bir ürün değil benim yüzüme iyi gelmedi bıraktım yanaklarımda kızarıklıklar var normalde karma bir cildim vardı Her söylenen kremi kullanmayın.Sudocrem biraz da yağlı bi krem o yüzden sivilcelere maalesef ki iyi gelmiyor

    YanıtlaSil
  21. İnternette tesadüfen karşıma çıkan ve öve öve bitirilemeyen krem. Yorumlardan yola çıkarak merakımdan alarak kullandım. Cildim sorunsuz, karma ve beğenilen bir cilttir. Sonuç olarak: Kremi yüzünüze gerek maske olarak gerek krem olarak tamamına uygulamanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum çünkü kullandıktan sonra belirli bölgelerde deri altı minik minik beyaz yağ bezecikleri oluşturdu. Hele de göz çevrenize hiç sürmeyin derim. Belki tek tük çıkan sivilcenin üzerine çok küçük bir miktar sürülebilir.

    YanıtlaSil
  22. Ben bu kremi 8 yildir kullaniyorum.Evde ilac niyetine ve joker ilac.Cevremdeki herkese soyledim onlarda kullaniyor.Kozmetik amacli degil,ilac mantigiyla.

    YanıtlaSil
  23. Egzemaya bırebır bır sudo çok iyi bir krem

    YanıtlaSil