17 Ocak 2012 Salı

Avon True Colour Allıklar

Allık kullanmayı severim ama nedense çok allık bitirebilen biri değilim.
Avon'un kataloğunda bu allıkları görünce bir de bu renklerden olsun diyerek aldım fazla bir beklentim yoktu fakat kullandıktan sonra çok beğendim.

Soldan sağa: Russet & Soft Plum

Russet şeftali renginin daha koyusu kiremit rengine bakan bir renk özellikle buğday tenlilerde dahada güzel duracaktır diye düşünüyorum.
Soft Plum ise açık erik rengi pembe-lila karışımı diyebilirim rengin tanımı biraz zor:) resimlerde rengi hemen hemen tam çıktı diyebilirim ben beyaz tenli olduğum için bu allık çok hoş durdu bu rengi beyaz tenlilere kesinlikle tavsiye ederim.:)

Russet

Soft Plum

Russet     Soft Plum

Aşırı pigmentli bir allık değil sizi bir anda palyaçoya döndürmüyor ve en önemlisi tozutan bir allık değil fırçayı allığın üzerinde istediğiniz kadar gezdirin ortalık toz toz olmuyor.:)
Rengini birkaç kere sürdükten sonra hemen veriyor kalıcılığı ise orta diyebilirim açıkcası ben severek kullanıyorum uygun fiyatlı iyi bir allık arıyorsanız Avon'un allıklarını denemenizi öneririm.

Ürünün katalog satış fiyatı 29.80 ben %50 indirimde almıştım böyle bir indirime denk geldiğinizde denemenizi tavsiye ederim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder