19 Mart 2012 Pazartesi

Bitenler (4)

İşte son bitenler yazısından bu yana bitirdiğim ürünlerim bu aralar elimdeki makyaj malzemelerimi özellikle rujlarımı bitirmeye çalışıyorum.
Bir ara bir an önce bitmesini istediklerimle ilgili bir yazı hazırlayacağım neyse buyrun efenim neler bitmiş hangilerinden memnunmuşum:)


Cilt ürünlerinden bitenler


Avon Gliserinli El Kremi: Çok uzun yıllardır kullandığım bittikçe aldığım bir kremdir tabii ki yerine yenisi açıldı kendisinden çok memnunum:)

Biorichi Peeling: Severek kullandığım bir başka üründe budur biten 3. şişe bu aralar biraz ara verip başka bir markanın peelingini kullanmaya başladım bir ara yeniden bu peelingi kullanmaya başlarım işte buradada kendilerini tanıtmıştım.

Bioderma Sensibio Light Cream: Bioderma'nın nemlendiricisini beğenerek kullandım fakat kışın bu krem bana biraz yetersiz geldi Rich'te ağır gelir diye almak istemiyorum yazın belki bu kremi yeniden alıp kullanmak isteyebilirim efenim bu kreminde yazısı şuradadır

The Body Shop C Vitaminli Göz Kremi: Göz altı morluklarım için aldığım ama göz altı morluklarımın aydınlanmasında aman aman bir işe yaramadı evet hafiften bir aydınlanma oldu ama yenisini almayı düşünmüyorum buyrun yazısı

RoC Endyrial Dudak Balmı: Çok beğenerek kullandığım bir üründü elimdeki tüm dudak balmlarını bitirdikten sonra yeniden alabileceğim bir ürün yazısı için tık tık

Neutrogena Dudak Balmı: Uzun zamandır duruyordu dibinde kalanında yapısı değişmiş olduğu için atıyorum beğendiğim bir dudak balmıydı yeniden alıp kullanmayı belki ilerleyen zamanlarda düşünebilirim.

Biten Saç ve Vücut Ürünleri



Oriflame Hair X Şampuan: Büyük beklentilerle almadığım bir üründü bitti ve yenisini alınmayacak yazısı için tık

 Avon Planet Spa Vücut Kremi: Uzun zamandır severek kullandığım bir kremdir sadece kış aylarında kullanıyorum ve çok memnunum yerine yenisini açmadım başka bir markanın vücut kremini aldım inşallah seneye kışa yeniden kullanırım yazısı için tık tık

Avon Advance Techniques Boyalı Saçlar İçin Saç Bakım Maskesi: Bu üründe ortalama bir ürün diyebilirim saçlarım boyalıyken kullandığım bir maske artık bir süre saçlarımı boyatmayı düşünmüyorum bu sebeple yenisini alacağım bir ürün değil.

Oriflame Nature Secret Duş Jeli: İlk defa Oriflame'nin bir duş jelini almıştım ve çok beğendim Oriflame'nin diğer duş jelleride deneyeceğim umarım onlardanda memnun kalırım.

Biten makyaj ürünleri ve parfüm


Estee Lauder Pleasures EDP: Bu biten kaçıncı şişe tam bilmiyorum 3. veya 4. olabilir daha doğrusu tamamen bitemeden çöpe gitti dibinde azıcık kaldı bir daha 100 ml'lik parfüm almayı düşünmüyorum tabi yinede benim ne yapacağım belli olmaz almam deyip aldığım bir dolu şey olmuştur işte parfümün yazısıda burada

Avon Fırçalı Ruj: Ne zaman aldığımı bile unuttuğum bir ruj daha doğrusu gloss diyebilirim.

Avon Ruj: Yine ne zaman aldığımı unuttum rengi güzel bir pembeydi bu da bitti gitti.:)

Rimmel London Mascara: Merak edip aldığım ama çokta memnun kalmadığım bir üründü yerine yenisini almayı düşünmüyorum yazısı için tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder