22 Mart 2012 Perşembe

Avon Ultra Colour Rich Ruj

Avon'un rujlarını çok beğeniyorum bana yakışan hemen hemen her rengi bende mevcut zaten ruj hastası bir insanım ve kendimi bu konuda pek frenleyemiyorum.:)
Rengine vurulduğum rujun adı Ultra Colour Rich serisinden Sparkling Warm Rose eğer sizde benim gibi beyaz tenli ve pembe tonlarında ruj sevenlerdeniz bu ruju mutlaka deneyin derim.:)




Şu rengin güzelliğine bakın ya bonbon şekeri gibi duruyor.:)
Zaten Avon'un rujlarını sevmemdeki en büyük sebeplerden biri fiyat-performans olarak karşılığını fazlasıyla almanız artı kötü kokularının olmaması Color Trend serisinin bu dediklerime katmıyorum.
Tek olumsuz yanı ise fazla kalıcı olmamaları ki ben kalıcı rujları bile yiyen birisi olduğum için bu pek dert değil.:)


Bu seri Avon'da sık sık indirime giriyor normalde satış fiyatı 20.50 ama yarı fiyatına indiğinde denk gelirseniz deneyin zaten ultra colour rich serisinin tüm rujları hoşuma gidiyor ki her rengi bende mevcut değil kahve tonları ve kırmızı-bordolar bende iğrenç durduğundan ötürü almıyorum, alamıyorum.:(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder