3 Mart 2012 Cumartesi

The Body Shop E Vitamini Nemlendirici Tonik


Bu aralar kullandığım toniğim budur aynı serisinin temizleyicisi ve bu toniğini kullanıyorum.
Toniğini temizleyicisinden daha çok sevdim diyebilirim.
Benim için en büyük artısı toniğin alkol içermemesi hassas, alerjik ve kışın fena halde kuruyan bir cilde sahibim ve alkol içeren tonikler cildimi cayır cayır yakıyor fakat bu tonikte asla böyle bir durum söz konusu değil.
Zaten aşırı sıvık bir üründe değil nasıl diyeyim solüsyon gibi bir tonik ağır bir kokusuda yok şimdilik severek kullanıyorum.
Ayrıca cildi rahatlatıp nemlendirmeside artısı açıkcası bu ürünü beğendim eğer sizde uygun fiyatlı alkol içermeyen bir tonik arıyorsanız body shop'a bakmanızı öneririm.

Toniği kaç liraya aldım tam hatırlamıyorum ama bu da 20 küsürlerde olması lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder