17 Mart 2012 Cumartesi

Mac Powerpoint Göz Kalemi

Uzun zamandır güzel koyu bir kahve göz kalemi arıyordum sonunda aradığımı buldum.
Akmasın, bulaşmasın, yumuşak olsun diyede isteklerim vardı.:)
İşte tüm istediklerim şu görmüş olduğunuz kalemde bulmuş durumdayım.



Benim aldığım renk Stubborn Brown çok güzel bir kahve sürünce doğal bir görüntü veriyor.
İster alt kirpik diplerine isterseniz üst kirpik dibinize eyeliner şeklinde uygulayabilirsiniz ki ben genelde alt kirpik dibine uyguluyorum biraz eyeliner çekme özürlüyümdür.:)
Benim gözlerim alerjiktir ve çok sulanır bu kalemde alerji falan yapmadı ayrıca sulanan gözlerimdende akmadı asıl bahar aylarındaki performansını merak ediyorum sokakta yürürken iki gözüm iki çeşme durumunda oluyorum.
Bir de oturduğum sitenin yeşil alanı oldukça fazla bahar ayları bana sokağa çıkmak işkence gibi geliyor neyse mevzuya dönersek işte bu sulanan gözlerimden kalem akmadı kullandığım birkaç tane siyah kalemim bitince bir de bu kalemin siyahından almayı düşünüyorum.


Gördüğünüz gibi rengi çok tatlı bir kahve bu tonlarda kalem arayanlara Mac'e bir bakmalarını öneririm.:)

Kalemin satış fiyatı 39 tl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder