10 Mart 2012 Cumartesi

Son Zamanlarda Aldıklarım

Son birkaç hafta içerisinde aldıklarım bunların içinde Avon ve Oriflame siparişlerimde var.
Ki bu ay Avon'un bahar koleksiyonundan far ve iki tanede ruj almıştım fakat bir arkadaşım görünce hemen aldı bende artık kendime yeni kampanyada alacağım.:)


Yves Rocher şampuanları dün aldım dünya kadınlar günü indirimi devam ediyordu baya uyguna geldi zaten bir taneside hediye oldu çünkü Yves Rocher kartımda baya bir puan vardı onu kullandım.
Şampuandan memnunum en kısa zamanda onunda yazısı gelecek.
3 The temizleyici daha doğrusu peelingte diyebilirim Yves Rocher'deki görevli peeling görevide görüyor deyince merak edip aldım.
Yves Rocher fırça bu tarz bir crease fırçasına ihtiyacım vardı aldım henüz denemedim bakalım nasılmış.
Yves Rocher Luminelle far bunu geçen hafta almıştım hatta burada tanıttıydım.:)

Avon'dan elimde şimdilik sadece Supershock göz kalemi var onuda şurada tanıttıydım.

Oriflame'den ise bu ay yeni giren ecobeauty gündüz kremi aldım onuda henüz kullanmaya başlamadım kullandıktan sonra onunlada ilgili bir yazı gelecek.
Limit dolsun diye bir adet çanta boy el kremi aldım.
Ruj şeklinde dudak nemlendiricisini merakımdan ve rengine vurulduğumdan ötürü aldım.
Kalemtraş ve yüz süngeride diğer aldıklarımdan kısaca Oriflame ve Avon'a bu ay fazla para dökmemişim sevindim.:)

2 yorum:

  1. yves rocher şampuan ben de sipariş verdim bu gelecek merak ediyorum hatta hiç denemedim korkuyorum güzel çıkmazsa diye

    YanıtlaSil
  2. bende bir şişe daha var 2 kez kullandım şimdilik memnunum inşallah bi dolu şampuan aldığıma pişman olmam.:)

    YanıtlaSil