24 Mart 2012 Cumartesi

Avon Supershock Kalem Far - Princess Pink&Royal Velvet

Bu kalem farın grisinden almıştım vede çok severek kullanıyorum bu sebeple bir de morlu pembelisinden aldım aynı şekilde onuda çok sevdim.:)



Bu kalemin gri rengi için söylediklerim morlu pembelisi içinde geçerli bir kere çok yumuşak hemencecik sürülüyor ister alt kirpik diplerinize kalem olarak kullanın ister göz kapağınıza far olarak kullanın şahane duruyor.
Akma, bulaşma gibi bir problemi yok severek kullanıyorum eğer umarım Avon bi saçmalık yapıp bu kalem farları kaldırmaya kalkmaz eğer kaldırır ederse mutlaka yedeklerim.



Şu mor rengin güzelliğine bakınız zaten en çok mor tarafını kullanıyorum şahane duruyor.:)



Kalem farın katalog satış fiyatı 24 tl ama ara ara %50 indirime giriyor böyle bir indirimde denk gelirseniz mutlaka denemenizi tavsiye ederim.:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder