2 Mart 2012 Cuma

Avon Clearskin Deep Treatment Mask

Başlığı ürünün ingilizce adıyla yazdım çünkü ürünün Türkçe adı tam olarak budur.

Avon Clearskin Akneye Meyilli Ciltler için Siyah Noktaların Görünümünü Düzgünleştiren Derinlemesine Temizleyici Maske

Gördüğünüz gibi efenim padişah fermanı gibi bir adı olan ürün neyse gelelim faydalarına ne işe yarar nedir, ne değildir.


Benim cildim yağlı değil akneyle, sivilceyle uzaktan yakından alakası bile yok peki bu maskeyi niye aldınız derseniz sadece burnumun üzerindeki siyah noktalarda denemek için almıştım.
Aslında tüm yüze uygulanan bir maske tabi yağlı ciltler için fakat benim kuru yazların karmaya dönen cildimde sadece burun üzerimde olan siyah noktalar için kullanıyorum.
Burnumun üzerini hafifçe ıslatıp bu maskeden sürüyorum ve 15 dakika bekliyorum zaten mavimsi böyle yeşile bakan bi acayip renkteki maske beyaza dönüyor hatta burnunuzun üzeri geriliyor ve sonrasında ılık su ile duruluyorsunuz.
İşe yarıyor mu derseniz eh diyebilirim maskeyi yıkadıktan sonra burnumun üzeri ve çevresi baya bi pürüzsüz ve güzel gözüküyor.
Bitince yenisini almayı düşünmüyorum ama akne ve siyah nokta problemi olanlar deneyebilirler.

Ürünün katalog satış fiyatı: 12.60

2 yorum:

  1. İşinize Yaradımı Peki ? Bizdede Var Benimde Burnumda Siyah Noktalar Var Ancak Hiçbir Faydasını Görmedim Henüz

    YanıtlaSil
  2. Yazıda da dediğim gibi eh diyeyim.
    Artık siyah noktalar için daha farklı bir yöntem kullanıyorum.
    Yüzüme öne kil maskesi yapıyorum sonrasında siyah nokta burun bantlarını kullanıyorum ve bu daha çok işe yarıyor.

    YanıtlaSil