26 Ekim 2011 Çarşamba

Roc Dermatologic Enydrial Lip Balm

Malum artık havalar soğumaya başladı cildimizi daha fazla nemlendirmeye başladık fakat soğuk havalardan en çok zarar gören sanırım dudaklarımız yada benim için öyle diyeyim yazın bile kuruyup, çatlayan dudaklara sahip biriyim.
Fakat soğuk havalarda bu dudak balmım kurtarıcım diyebilirim uzun zamandır severek kullanıyorum ayrıca kötü bir kokusu ve tadı olmadığı için daha bir seviyorum.


Ve bu dudak balmının en sevdiğim bir özelliği daha var ki o da uçuklara iyi gelmesi eğer daha yeni patlamış bir uçuğunuz varsa üzerine sürün sendiriyor.
Bittiği zaman yerine her daim yenisini alacağım ürünlerden fiyatına gelirsek eğer yanlış hatırımda kalmadıysa boyner'den 12 liraya almıştım.

2 yorum:

  1. uçuk benim de baş belası sorunlarımdan, her soğuk algınlığı grip sonrası falan çıkartıyorum. bunu denesem mi acaba =) şu an lip balm olarak douglas dan aldığım tokyo milk i kullanıyorum. bir de shea yağı var loccitane dan almıştım güzel ürün ikisi de

    YanıtlaSil
  2. bende uçuk sık sık çıkmaz ama hemen dudağımda bir kabarıklık olunca sürüyorum büyümeden, ufacıkken gidiyor.:) valla bende dudak balmı dolu her gördüğümü alıyorum bi ara dudak balmı dosyası yapacağım gerçi daha denemediğim markalarda var denk geldikçe alıp denemeye devam :)

    YanıtlaSil