4 Ekim 2011 Salı

L'oreal İnfallible Concealer

Göz altı morluklarımı kapatmak için aldığım ama çokta memnun kalmadığım kapatıcılardan biriside budur.

Bir ara stik göz altı kapatıcılara takmıştım çünkü likit kapatıcılardan memnun kalmayınca stiklere yöneldiydim ve birkaç marka denedim.
Ve denediğim hiç bir stik concealer tam istediğim gibi olamadı.
Benim göz altı morluklarım çok olduğu için kapatıcıyı yoğun sürüyorum ve o zamanda yapay bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bu kapatıcının diğerlerine oranla tek artı yanı çizgilere dolmaması fakat göz altlarınız kuruysa bu concealer dahada kurutabilir o yüzden mutlaka göz altlarınızı iyicene nemlendirip ondan sonra kapatıcı sürmenizi tavsiye ederim.
Sanırım tüm stik kapatıcıların ortak sorunu göz altlarını kurutması daha doğrusu göz altları kuru olanlar için bu kurutma problemi ortaya çıkıyor.
Ve bir de asla stik kapatıcıları direkt göz altlarınıza uygulamayın çizgilerinizin erkenden oluşmasına sebep olabilirsiniz.
Önce parmağınıza sürüp sonra göz altlarınıza nazik hareketlerle yedirin.


Bende bu concealerın en açık rengi var yani 01 vanilla rengi tenimle bütünleşen bir rengi var çok fazla sarı durmuyor.
Pudramsı bir concealer çizgilere dolma yapmıyor.


Zaten bitmek üzere olan bir ürün ve bitince yerine yenisini almayacağım hedefimde farklı markaların likit ürünlerini denemeyi düşünüyorum.

Bu kapatıcıyı alalı 2 sene olmuştur fiyatını tam hatırlamıyorum fakat 30-32 lira civarı bişeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder