12 Ekim 2011 Çarşamba

Blistex Lip Relief Cream

Kullandığım dudak bakım ürünlerinden en işe yarayan iki üründen biri diyebilirim diğerininde postu en kısa zamanda gelecek.:)
Eczaneden oğlum için aldığım ama kullanmadığım ilacı değiştirirken kalan para üstüne bari bu dudak balmını alayım diye aldığım ama kullanınca bayıldığım bir üründür.:)
Buram buram nane kokuyor ve çatlayan dudaklara ferahlık veriyor tabi aynı zamanda şahane bir şekilde tedavi ediyor.


Ben dudakları çok çatlayan gün içerisinde bile hep dudak balmı kullanan biriyim hele ki kışın dudak balmı sürmeden asla sokağa adımımı atmıyorum.
Tabi sadece dudaklarım hava muhalefetinden dolayı çatlamıyor birazda kendim yapıyorum nasıl mı dudaklarımı itinayla yolarak.:)
Fakat bu ürün çatır çatır çatlamış hatta yolunmaktan kızarmış vede kanamış olan dudaklarıma ilaç gibi geldi.
Bu ürünü aldığım günün gecesi hemen denedim çünkü dudaklarım berbat haldeydi aynen yukarıda bahsettiğim haldeydi balmı sürünce cayır cayır yandı ve sabah kalktığımda dudaklarım pamuk gibiydi o halini görünce gözlerime inanamadım çünkü bir gecede dudaklarımı böylesine nemlendirip pürüzsüzleştiren pek fazla ürün olmamıştı.
Ayrıca bu dudak balmının bir büyük artısıda spf10 güneş koruması içermesi yaz-kış çantamdan çıkmayacak bir ürünüm var artık çook mutluyum :)

Peki bu ürün bitince yerine yenisi alınacak mı derseniz kesinlikle alacağım hatta Blistex'in diğer dudak bakım ürünlerinide denemeyi düşünüyorum.:)
Ürünün fiyatına gelirsek 7 liraya almıştım fiyatına göre performansı süper :)

3 yorum:

  1. bıde bunun mınık kutu gıbı olanı var onuda kullandınızmı ?? hepsı aynı marka oldugu ıcın balm seklınde olanıda onuda alsak olr dmı

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki Blistex'in sadece bu ürününü kullanıyorum ama diğer ürünlerinide merak etmiyor değilim.
    Balm şeklinde olanı sanırım buna göre biraz daha hafif benim kışın dudaklarım aşırı kuruduğu için bu çok daha iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. blistex i gerçekten çok merak ediyorum tez vakitte deneyeceğim... :)

    YanıtlaSil