13 Mayıs 2015 Çarşamba

Ümmühan Çelikel'in #Güzelliğimizannemizden Etkinliği

3,5 yıldır blog yazıyorum ama ilk kez bir etkinliğe katıldım ve bu etkinlikte sevgili Ümmühan Çelikel'in çok emek verdiği #güzelliğimizannemizden etkinliği oldu.
Ümmühan'cığım hepimizi Anneler Günü dolayısıyla bu güzel otelde topladı.:)
Bu etkinlik sayesinde bir dolu güzel blogger arkadaşımla tanışma imkanı buldum benim için onlarla tanışmak çok güzel ve eğlenceliydi.
Öncelikle buluşma mekanımız çok güzel ve nezihti Beşiktaş'ta Shang-ri La Bosphorous Otel'de toplandık.
Şahane bir deniz manzarası, özenli, mükemmel bir hizmet eşliğinde çok güzel bir gün geçirdik.
Bizi özenle ağırladıkları için Anıl bey ve tüm Shangri La Bosphorous çalışanlarına teşekkür ederim.:)



Heyecandan ve giderken elimin kolumun dolu olmasından ötürü otelin resmini çekemediğim için internetten bulduğum görselleri ekliyorum.:/

İlk kez bir etkinliğe katılacağım için oldukça heyecanlıydım Beşiktaş'a otele gelene kadar ve bir dolu güzel hanımla tanışana kadar heyecanım bitmedi.
Ama hepsi birbirinden güzel, samimi, sıcak kanlı insanla tanışınca heyecanım gitti.:)
Hatta öyle ki salona girmeden önce kızların hazırlandığı odaya girip kendimi tanıttığım zaman ilk başta beni firma yetkilisi sanmaları günün esprili anlarından biriydi.:)
Tabi bloğumun adını söyleyince olay anlaşıldı ama benim için etkinlik hoş bir anı ile başlamış oldu.
Masamız güzelce hazırlanmış ve hepimizin adı minik hediye paketlerinin üzerindeydi tabi o minik paketlerin içerisinde de lavanta kesesi ve minik bir çikolata vardı.
Kahvaltıya geçtik ve bazı firmalardan gelen yetkililer de tek tek bize ürünlerini, firmalarını anlattılar.
Bu etkinlik sayesinde birkaç tane yepyeni, adını ilk kez duyduğum firmalarla tanıştım ama sponsor firmalar ve bize hediye edilen ürünler bir başka yazıda yer alacak çünkü liste o kadar uzun ki neden tek bir yazıda yer almadığını görünce anlayacaksınız.
Hatta bu etkinlikte Ümmühan bize öyle bir hediyeye boğdu ki eve koca koca 3 torba dolusu hediye ile döndüm.
Ama hediyelerin özenli paketleri, Ümmühan'ın ilgiyle, düzenle dağıtması şahaneydi.
İlk defa katıldığım bir etkinlik sonrası dediğim tek şey iyi ki davet edilmişim ve iyi ki gelmişim oldu.
Günün sonunda mutlu, mesut evlerimize döndük.

Ümmühan'cığıma bu güzel etkinlikte bizleri bir araya getirdiği için çok teşekkür ediyorum.:)


İşte bu etkinlikte yer alan blogger arkadaşlarım:

Rabia Tornacı ( http://www.tavsiyesever.com/
Seda Yıldırım ( http://www.thecupofbeauty.net/

















4 yorum:

  1. ya ne güzel gündü. şalgam olsa da içsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şalgam deme bana aklıma geldikçe gülümsüyorum.:))

      Sil
  2. Tanıştığıma çok mutlu oldum :) Şalgam suyu şifadır, campet sağlıktır diyeyim misyonumu tamamlayayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mutlu oldum canım:) Şalgam candır, kandır.:))

      Sil