20 Mayıs 2015 Çarşamba

Chanel Joues Contraste Allık - 64 Pink Explosion





Bu allığı alalı birkaç ay oluyor ama nedense hemen yazamadım.
Işıltılı pembe allık ararken Chanel'in bu allığını görünce hem rengine hem ışıltısının disko topu gibi olmamasına vurulup almıştım.
Rengi tam yazlık bir şeker pembesi ama yanağa sürüldüğü zaman kabında ki gibi aşırı canlı durmuyor.
Zaten yoğunluğunu ayarlamak elinizde böyle aşırı pigmentli olmayan allıkları ayrı bir seviyorum.:)
Şık ve sade bir ambalajı var ve kutusundan kadife bir kese içerisinde çıkıyor zaten bazı high end markaların böyle kadife kese içerisinde ürünü sunmalarına bayılıyorum.:)
İçerisinde pek bir işe yaramayan minik fırça bulunuyor açıkcası aldığımdan beri hiç kullanmadım.



Chanel'in toz allıkları baked yani fırınlanmış ve çok yoğun bir pigmentasyonu olmadığı için sizi tek fırça darbesiyle Heidi'ye çevirmiyor.
Tabi yoğun pigmentli allıkları sevenler bu allığın pigmentasyonunu az bulabilirler.
Kadife gibi, yumuşacık bir yapısı var, içerisinde asla basit, abartılı durmayan simleri mevcut ve sürdüğünüz zaman cildinize doğal, sağlıklı bir ışıltı katıyor.
Ürünü fırçaya alırken biraz tozutuyor ama bu mis gibi kokan allığın ufacık kusurunu görmezden geliyorum.


Kalıcılığı ise 10 numara diyebilirim ben 8-9 saat hiç tazeleme gereği duymadan bozulmadığını, silinmediğini gördüm.
Aklımda Chanel'den 1-2 renk daha allık almak var.

Evet fiyatı fazlaca yüksek hatta Chanel alana kadar 2 tane MAC allık alırsınız ama Chanel'in allıklarının albenisi de bir ayrı diyorum ve allığın fiyatının 135 lira olduğunu yazıp son noktayı koyuyorum.:)






6 yorum:

  1. rengi çok tatlı böyle doğal görünümlü pembe allıkları seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ah ahhhh Bourjois gitmeseydi. Aynı fabrikada üretiliyorlar. Tipleri bile aynı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bourjois cidden güzeldi ya gitmesi kötü oldu.:/

      Sil
  3. nedense chanel in bu allıklarını sevemedim. çok koyu bir bordosunu kullandım. o bile pigmentasyon zayıflığından ölecekti :) çok doğal duruyordu. ama krem allıklarından sonra bunlara para vermek bana oturur. krem allıklarının üç rengini yazdım blogda. hepsi de nefis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni allığın pigmentasyonu tatmin etti çünkü ben çok yoğun pigmentli allıkları kullanamıyorum hatta bu seriden bir de Rose Glacier'de gözüm var.
      Ama krem allıklar da aklım yok değil özellikle de İnspration rengi çok güzel duruyor belki bi ara onu da alırım.:))

      Sil