22 Mayıs 2015 Cuma

Küçük Bir Yurtdışı Alışverişi


Birkaç gün önce Londra'dan arkadaşım gelirken siparişlerimi de getirdi.
Ufacık, 3 parçalık ama ülkemizde bulunmayan 3 ürünlük bir alışverişim oldu.
Maybelline Color Tattoo'ların yeni serisi Leather Effect'ten iki renk sipariş etmiştim sağolsun o da Superdrug'tan aldı.
Vintage Plum ve Creamy Beige renklerini aldım ve elime gelince her ikisinin de renklerine bayıldım.:)
Sterlin'in fazlaca yükselmesinden dolayı farların tanesi 20 liraya geldi ama ülkemizde olmadığı için ve gelmeme ihtimalini düşününce 20 lira çok gelmedi.:)

Real Techniques'in yeni satışa çıkan fırçalarından birini Sculpting Brush'ı ise Real Techniques'in kendi sitesinden sipariş etmiştim.
Adres olarakta arkadaşımın Londra adresini verinde fırçada oraya gitti kargo dahil Türk Lirasıyla 30 liraya almış oldum.
Aslında aklımda birkaç fırça daha vardı ama kendimi tuttum ve sadece en merak ettiğimi aldım.

Hem farların hem de fırçanın yazısı en kısa zamanda blogda olacak.
Umarım bu ürünler yakında ülkemize de gelir çünkü farlar mat ve çok hoşuma gitti eğer ülkemize gelirse diğer renklerini de alabilirim.

13 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, çok güzel denk getirmişsin yeni çıkan real techniques fırçanın yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, inşallah en kısa zamanda yazacağım.:)

      Sil
  3. madem o fırçayı alacktın bana niye demedin :( çok kıskandım çokkk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden bileyim RT'den fırça alacağını arkadaşım sipariş veriyorum istediğin var mı deyince bende hemen bunu istedim.
      Kıskanma kuzum gelir buralara da:)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım.RT fırça ilgimi çekti.Umarım yakın zamanda gelir buraya da :))

    YanıtlaSil
  5. Ay şu yeni mat farlda benim de gözüm vardı sanırım o seriden bu farlar. Çok kıskandım valla . Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin seri leather effect ise evet o farlar Maybelline Color Tattoo'larının olmayan tüm renkleri gelse ne şahane olacak Türkiye'ye getiren firma potansiyeli görmüyor mu nedir.:)
      Sağol canım:)

      Sil
  6. Açılı olan fırça mı bu O.o

    YanıtlaSil