12 Mayıs 2015 Salı

L'oreal Volume Million Lashes Rimel



Daha önce L'oreal'in rimelini kullanmamıştım ama bu gördüğünüz rimeli bir çok blogda övülünce bende %50 indirimde denk gelince alıp denemek istedim.
Genelde plastik fırçalı rimellerden uzak duruyorum çünkü kullanması bana biraz zahmetli geliyor.
Bu rimelinde tombul plastik kıllardan oluşan bir fırçası var ve biraz dikkatli uygulama yapmak gerekiyor bazen acele ile uygularken göz kapağıma bulaştırabiliyorum.
Bu rimelin en sevdiğim yanı topaklanma yapmaması ve dökülmemesi yani gün boyu sürdüğünüz gibi kalıyor.
Tek kat uygulamada doğal bir görünüm veriyor iki kat uygulamada ise hem uzunluk hem dolgunluk takma kirpik etkisi kıvamına geliyor.


Rengi ise extra black yani tam bir kömür siyahı ve pek kolay çıkan rimellerden değil.
Ben Yves Rocher'ın çift fazlı göz makyaj temizleyicisi ile çıkarıyorum yoksa normal temizleyiciler ile kolayca çıkmıyor.

İndirimsiz satış fiyatı 45-46 lira civarında Gratis, Watsons, Rossmann vb. kozmetik mağazalarında %50 indirimde denk gelindiğinde çok daha uyguna alınabilinir.
Ben fırça yapısından dolayı yeniden almayı pek düşünmüyorum ama plastik fırçalı rimelleri sevenler eminim çok memnun kalacaktır.


7 yorum:

  1. Gözlerimi yakıp alerji yapmasaydı verdiği etki sayesinde tekrar alabilirdim :(

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzel simsiyah :) Pamuğa misel suyu damlat gözünde azcık beklet kirpiklerine zarar vermez böylece.Güzel günlerde kullan bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi cidden güzel tam kömür siyahı ben misel su yerine çift fazlı temizleyici ile çıkarıyorum o zaman kolay çıkıyor, sağol canım:)

      Sil
  3. Canım ben Loreal maskaraları çok beğeniyorum. Bu maskaranın da normal versiyonunu kullanıp memnun kalmıştım:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba takibinizdeyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Sen tanıtınca sevdim sanırım ben bu rimeli... :)

    YanıtlaSil