29 Mayıs 2015 Cuma

Sephora Tekli Far - No: 33




Sevgili Başak İnstagram'da bu farı Nars'ın Subra'sına dupe olduğunu yazınca bende güzel bir indirimde bu gördüğünüz farı aldım.
Nars ile %100 benzerliği yok çünkü Nars kahve Sephora gri alt tonluymuş muş diyorum çünkü Başak'ta her iki far bulunduğu için onun yorumunu alıntılıyorum.:)
Daha önce Sephora'dan far almamıştım ama bu farın yapısını gayet başarılı buldum.
Çok fazla tozutmuyor, yapısı gayet iyi çok yumuşak değil ama yine de rengini hemen veriyor.
Baz ile hem kalıcılığı daha iyi hem de renk daha net ortaya çıkıyor.



Ben genelde tek başına hafifçe dağıtıp buğulu bir görüntü elde ederek kullanıyorum.
Ama gölgeli göz makyajında da çok hoş duruyor eğer ki Nars'a bu farın 2 hatta 3 katını ödemek istemiyorsanız Subra'ya oldukça benzeyen bu farı alabilirsiniz.

Sephora tekli farların indirimsiz satış fiyatı 20-25 lira civarında olması lazım.





2 yorum: