23 Mayıs 2015 Cumartesi

Note Kalem Far - 04 Emerald



Daha önce Note markasının ürünlerinden kullanmamıştım ama sevgili Ümmühan'ın etkinliğinde Note ürünlerinden hediye edilince deneme fırsatım oldu.
Bu tarz tombul yani jumbo kalemleri hem far olarak hem de göz kalemi olarak kullanmayı çok seviyorum.
Hatta ben bu kalemi göz farı yerine daha çok alt kirpik diplerime göz kalemi olarak kullanıyorum.
Rengi çok güzel, canlı bir yeşil göz kapağıma tek başına kullanınca kendime pek yakıştırmasam da bej tonlu bir far ile gölgeleyip kullanınca daha çok sevdim.
Ama göz kalemi olarak alt kirpik diplerime sürünce çok hoş bir görüntü ortaya çıkıyor.
Kalemin kalıcılığı ise gayet iyi diyebilirim hatta sürdüğüm an sabitleniyor bu yüzden dağıtmak istediğim zaman mutlaka elimi çabuk tutmaya çalışıyorum.
Eğer acele etmezsem bir daha düzeltme şansım olmuyor ve baz kullanmadan da kalıcılığı gayet iyi diyebilirim tabi benim göz kapaklarım yağlı olmadığı için bazsız kullanıyorum fakat yağlı göz kapağı olanların bu kalemi kullanırken öncesinde baz uygulamasında fayda olacaktır.


Pratik ürünleri sevenlere, acele, uzun uzadıya makyaj yapmaya zaman olmadığında böyle kalem farlar gayet iyi oluyor.
Bu arada son bir hatırlatma ürün kalemtraşla açılıyor yani asansörlü olan kalem farlardan değil.

Ürünün satış fiyatı eğer aklımda yanlış kalmadıysa 19.90 olması lazım.



8 yorum:

  1. renk çok güzel ama ben kullanmam :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu kalemlerden aldım.Gelmesini bekliyorum heyecanla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözüm de mor renginde belki bi ara alabilirim.:)

      Sil
  3. Renk çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel rengi var bayıldım aynı flormarın jumbo kalemındekı rengi gibi:) Güle güle kullanasın

    YanıtlaSil