4 Mayıs 2015 Pazartesi

Kiehl's Powerful Wrinkle Reducing Göz Kremi

Birkaç gündür şehir dışında olduğum için blogda yeni yazı yayınlayamadım ama kısa bir aranın ardından yine buradayım.:)
Bugünün yazısı ise bir göz kremi bakalım Kiehl's'in Powerful göz kremi nasılmış;)



Daha önce Kiehl's'in Midnight Recovery Göz Kremini kullanmış ve memnun kalmıştım.
Bu sefer ise Kiehl's'in başka bir göz kremini denemek istedim ve Powerful Wrinkle Reducing Göz Kremini aldım ve alıp, kullanmaya başlayalı da 3 ayı geçti artık düzgün bir yorum yapabilirim.
Öncelikle şunu belirteyim eğer ki göz altlarınız çok kuru ise bu krem yeterli gelmeyecektir çünkü nemlendirme özelliği çok yoğun değil.
Ürünün içeriğinde Bakır PCA ve Kalsiyum PCA var kırışıklık ve cilt dokusunu düzeltme gibi bir vaadi var.
Benim yoğun kırışığım yok ama 30 yaşı devirdiğim için hafiften başlayan mimik çizgileri var.
Krem tabi ki o çizgileri yok etmedi ama yeni çizgiler oluşmasına biraz engel oldu diyebilirim.


Hafif yapılı, kolayca yediriliyor, göz çevresinde yağlı bir his bırakmıyor.
Dediğim gibi çok yoğun bir yapısı yok bu sebeple kremi sürdükten 1-2 dakika sonra göz altıma kapatıcı sürebiliyorum.

Krem 14 gram ve 115 tl gibi bir fiyatı var.
Beni tatmin eden, beğendiğim bir ürün oldu ama bittiği vakit yeniden Midnight Recovery göz kremini almayı düşünüyorum.



6 yorum:

  1. Ben de aynı şekilde tatili değerlendirdiğim için yazamadım. Ayrıca bugünün yazısı da shiseidonun göz kremiydi <3 benim yorumlarıma bakmanı da tavsiye ederim, madem bu krem sana yoğun gelmedi http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2015/05/shiseido-bio-performance-goz-kremi-bio.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okudum tatlım Shiseido'nun cilt bakım ürünlerini denemedim ama tester bulursam deneyip ona göre alabilirim.:)

      Sil
  2. avokadolu kreminden sonra çok nem vermiyorsa beni tatmin etmeyebilir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avokadolu kremin testerını denemiştim bana çok yoğun gelmişti eğer avokadolu krem sana iyi gelmiş ise bu krem büyük ihtimal az gelir.

      Sil
  3. Midnight Recovery'yi ben de çok seviyorum, göz çevreme iyi gelen sayılı göz kremlerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morluklarıma iyi gelen tek krem olur kendisi bu bitince Midnight Recovery alabilirim veya Kiehls'in yeni çıkan göz kremini de alabilirim bilmiyorum.:)

      Sil