26 Mayıs 2015 Salı

Konuk Yazar: TavsiyeSever - Sephora Jumbo Liner 12hr Wear

Daha önce bloğumda hiç konuk yazar ağırlamamıştım ama bir çok blogda böyle güzel misafirlikler görünce bende çok sevdiğim blogger arkadaşım Rabia'dan konuğum olmasını rica ettim.
Sağolsun beni kırmadı ve bugün bloğuma konuk oldu, kendisine bir kez daha konuğum olduğu için teşekkür ediyor ve sizleri yazısıyla başbaşa bırakıyorum.:)

******

Merhaba arkadaşlar,
Bugün bu güzel bloğun sahibesinin misafiri olmak benim için çok heyecan verici. O nedenle ona teşekkür etmeden yazıma başlayamacağım. Ben ise www.tavsiyesever.com bloğunun yazarıyım.
Ve bu güzel blogda misafir olmaktan çok mutluyum.
Bir güzellik bloğu olması nedeni ile sizlerle sevdiğim, beğendiğim bir makyaj ürününü paylaşmak istedim. Size anlatmaya çalışacağım ürün Sephora Jumbo Liner 12hr Wear.




Bildiğim kadarıyla ürünün indirimsiz fiyatı 40 lira civarında. Ancak ben hiçbir zaman bu fiyata satın almadım. Sephora da dönem dönem olan büyük indirimlerde 5 liraya ve ya 10 liraya satın aldım. Elimde arkadaşımdan aldığım mor, beyazi siyah gibi renkleri de vardı. Ancak her renginin duruşu aynı değil. Ürün waterproof olduğu için aldığım her renk kalıcı idi.
Ama her renk bugün bahsedeceklerim gibi yağ gibi kayıp, pürüzsüz, homojen sürülmüyor.
Sephora Jumbo Liner serisinden size 2 rengi göstereceğim. Hemen herkesin kullanımına uygun, her ten rengine uyan iki renk olduğunu düşündüm.




Yeşilin çok güzel bir tonu olduğunu düşündüğüm 09 kaki rengi ile çok kullanışlı bir bronz kahve olan 06 copper rengi.




Elbette ki ne kadar şık durduklarını fotoğrafta belli edemedim. 09 kaki rengini alt kirpik diplerime kalem gibi sürmeye bayılıyorum.
Göz kapaklarına uygulamak ve katlanma bölgesinde dağıtmak isterseniz elinizi hızlı tutmakta yarar var.
Aksi halde bir dövme misali oraya yapışacaktır. O nedenle korkudan göz kapağımda kullanamıyorum.
 Çünkü o kadar hızlı ve becerikli değilim. Göz makyaj temizleyiciler ile kolayca çıkmasına rağmen ne kadar ovalasanız da çıkmıyor.
Altına kesinlikle baz uygulama ihtiyacı hissetmiyorum. İndirimde alındığı zaman ki fiyatı ile düşünürsek cidden fiyatını fazlası ile hak ediyor bu iki renk. İkisi de çok asil duran ışıltılara sahip.
İndirim zamanı denk gelirse bu kalemlere bir göz gezdirmenizi tavsiye ederim.
Son olarak hem blog sahibemize beni misafir ettiği için, hem size yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Kendi bloğuma da beklerim.
www.tavsiyesever.com

3 yorum:

  1. 09 kaki çok güzel duruyor. Bu aralar yeşil ve tonları ile kafayı bozdum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil tonlarını kendime pek yakıştırmadığım için diğer renk daha benlik:)

      Sil
    2. o rengi kesinlikle yakından görmelisin nefis :)

      Sil