6 Mayıs 2015 Çarşamba

Alışveriş: Sephora, MAC, Golden Rose

İşte son zamanlarda aldıklarım:


Resimde yer alan MAC ve Golden Rose rujları alalı yaklaşık 10 gün oluyor.
Golden Rose Velvet Matte serisinden 7 numarayı aldım ve buna da bayıldım ve hemen kullanmaya başladım.
MAC'ten de uzun süredir aklımda olan Angel ruju aldım ama aklımda Hot Tahiti ve Faby de yok değil.:)

Sephora alışverişi ise baya bir acele yapıldı geçtiğimiz hafta çarşamba günü şehir dışına çıkınca %20 indirim kuponumu henüz kullanmamıştım.
Pazar günü dönüş yolunda almak istediğim ürünlerin hangi şubelerde bulunduğunu aradım ve hem Naked palet hem Nars pudrayı aynı anda sadece yolumuzun üzeri olan Acıbaden Akasya Avm'de bulunca hemen ayırtıp soluğu Akasya Sephora'da aldım.
Aklımda bir de Urban Decay concealer almak vardı ama renk kalmamıştı bende Clinique 7 Day Scrub'ımı yedekledim.
Önce bir Clarins'in şu meşhur peelingine baktım ama yapısını Clinique kadar beğenmedim hem de Clarins'in peelinginde SLS ilk sırada yer aldığı için de vazgeçtim.
Asıl almak istediğimi de alamadan çıkmama ne desem bilemiyorum Chanel'in allıklarından Rose Glacier'i almak istiyordum ama acelemden unuttum ödemeyi yapıp mağazadan çıkarken Chanel standını görünce bir off çektim ama iş işten geçmişti.:/
Bu arada Sephora alışverişim %20'den daha fazla indirimli oldu çünkü Sephora'nın Garanti Bonus kartlara 250 lira ve üzeri alışverişlerde 50 lira Sephora Bonus kampanyasından kasada anında yararlanabiliniyor olunca Naked Paleti, Nars Pudrayı ve Clinique Peelingi 259 liraya almak şahane oldu.:)

Artık bir süre far almamaya çalışacağım umarım başarırım ve Anneler Günü indirimlerinden de az zaiyatla kurtulmayı planlıyorum.:)


9 yorum:

  1. Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan guzel günlerde.. ;)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan sephora alışverişi çok karlı olmuş hakikaten de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Bonus kart arada bir işe yarıyor.:))

      Sil
  4. Clarins'in meşhur peelinigi ovuşturulan mı canım? Bir de clarins ambalajındakiler nedir? güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım belki çok iyi bir üründür ama sls'yi görünce almadım gerçi halen daha merak etmiyor değilim.:)
      Onlar serum ve nemlendirici testerı canım, sağol:)

      Sil
    2. Nasıl da anladım :)) Çünkü aynı kafadanız seninle. Ben çok büyük umutlarla almıştım. Okumak istersen http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2015/03/clarins-doux-peeling.html

      Tester demek :)) ben bi daha Sephoraya seninle gidicem hihihiihih

      Sil
    3. Hemen okuyorum canım:)
      Valla tester hakkım söke söke alırım diyorum kuzu kuzu veriyorlar tabi kibarca istiyorum vermeyiz derlerse o zaman azıcık dozu arttırıyorum.:))

      Sil