21 Mayıs 2015 Perşembe

Silk'n Silhouette ile Maratona Devam


Bildiğiniz gibi geçtiğimiz hafta tavsiyekanali.com Silk'n Silhouette'yi göndermişti ve bende vakit kaybetmeden kullanmaya başladım.
Tabi henüz 4 seans kullandığım için gözle görülür bir değişiklik yok sabırla 8 hafta daha kullanıp inşallah olumlu sonucu göreceğim.:)


Peki bu alet nasıl kullanılıyor hemen kısaca anlatayım.
Kutunun içerisinden çıkan solda gördüğünüz jeli uygulama yapacağım bölgeye az bir miktar sürüp, yediriyorum.
Çünkü ciltte jel olmazsa cihaz çalışmıyor yani temas sağlamıyor mutlaka jel sürülmeli.
Jeli cildime sürdükten sonra cihazı 3 enerji modundan birine getiriyorum.
Ben ilk 2 kullanımda 2. seviyede kullandım sonrasında en yüksekte yani 3. seviyede 10 dakika uygulamaya geçtim.
Cihaz çalışırken cildinizde jel olan bölgeye değdirdiğinizde kırmızı bir ışık görüyorsunuz.
Ayrıca kullanırken cilt yapısını düzeltmek için bir ısı yayıyor.
Tabi bu sıcaklık cildi yakacak kadar değil ve ciltte hafif bir kızarıklık oluyor ama cihazı kullanmayı bitirdikten sonra 5-10 dakika içerisinde bu kızarıklık kayboluyor.



İşte cihazın cildimize değen kısmı bu ve termal sensör sayesinde cildimizi koruyor, sıcaklık 41 dereceyi aşan bir sıcaklık ölçtüğü takdirde cihaz sıcaklığı otomatik olarak kesiyor.



Tabi sadece bu cihazı kullanmakla bitmiyor ben haftada 3-4 kez yürüyüş yapıyorum ve yediklerime biraz daha dikkat ediyorum.
Özellikle spor en azından  yürüyüş yapabilmek, merdiven inip, çıkmak bile bu cihazı kullanırken daha hızlı sonuç almaya yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.

#EvimdeGüzellik hastagini takip ederek hem benim hem de bu ürünü kullananların deneyimlerini okuyabilir, cihaz hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.

Tavsiye Kanalı'nı artık İnstagram'da @tavsiyeevi hesabından da takibe alabilirsiniz.
Ayrıca kısa süre önce Tavsiye Kanalı 1 kişinin Silk'n Silhouette kazanacağı bir yarışma başlatmıştı.
Bu yarışmanın sonucu da bu hafta açıklanacak.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder