14 Mayıs 2015 Perşembe

Caudalie Kil Maskesi



Caudalie'nin kullandığım tüm cilt bakım ürünlerinden memnun kaldığımı söyleyebilirim bu kil maskesi de beğendiğim ürünlerden oldu.
Üzüm çekirdeği yağı içeriyor ve maskeyi sildikten sonra cildimde yoğun bir kuruluk, gerginlik hissi olmuyor.
Ciltte ki yağı, kiri çok güzel temizliyor ve en önemlisi içeriğinde paraben, mineral yağlar, sls vb. zararlı maddeler yok.
50 ml'lik bir ürün ama kıvamı yoğun azıcığı tüm yüze yetiyor ve krem yapılı, kolayca sürülüyor.

İçerik:


Kiehl's'in kil maskesi gibi cildimi kurutup, germemesini sevdim ayrıca bana göre gramajı da gayet iyi ama bittiği vakit çok merak ettiğim Moshos Garden'in kil maskesini almayı düşünüyorum.

Caudalie kil maskesinin satış fiyatı 80-90 lira civarında olması lazım ben üçlü set içerisinde çok uyguna almıştım.



4 yorum:

  1. Caudalie ürünlerini çok seviyorum <3 ama kil maskesinde tercihim Moshos <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moshos'u çok merak ediyorum ya bu bitince onu alabilirim.:)

      Sil
  2. fiyatı pahalı olmasa hemen bi tane sipariş verirdim şimdi ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben yüz temizleme köpüğü, peeling ve kil maskesinden oluşan bir set almıştım sanırım dermokozmetik.com ve dermobakim.com'da halen daha olması lazım istersen bak.:)

      Sil