5 Nisan 2013 Cuma

Yves Rocher Tekli Far - 33 Rose Camelia

 
 
 
 
Yves Rocher'ın bugüne kadar bir çok ürününü kullandım ama hiç farlarını kullanmamıştım.
Bu farın rengine vurulup güzel bir indirimde edindim.
Gül kurusu-bordo karışımı değişik, hoş bir renk her zaman kullanabileceğim bir renk değil ama gölgeli makyajda şahane duruyor.
Rengini ne çok kolay veriyor nede kazıyarak almanız gerekiyor yani bir-iki fırça darbesiyle güzelce rengini veriyor diyebilirim.
Yoğunluğu ayarlamak sizin elinizde dediğim özellikle gölgeli makyajda çok güzel duruyor.
Pigmentasyonu çok yoğun değil ama kalıcığı gayet iyi hele bir de farı sürmeden önce baz kullanırsanız farınız tüm gün durur.
 
 
Beğendiğim bir far ama tekli farlar fazlasıyla yer kapladığı için başka renklerini almayı pek düşünmüyorum.
Ama Yves Rocher'ın üçlü farlarından 10 veya 30 numarasından birini almayı istiyorum.
Işıltılı far sevenlerin ve bu tonlarda far arayanların deneyebileceği bir ürün diye düşünüyorum.
 
Tekli farların fiyatı 22.90 ben %40 indirimde almıştım.
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Tam rengini pek resimleyemedim hafiften gül kurusunada bakıyor ama resimde daha çok kırmızı gibi durmuş değilik bir renk yani:)

    YanıtlaSil