12 Nisan 2013 Cuma

Avon Ultra Colour Rich Mat Ruj

 
 
 
Avon'un kampanya 5'te satışa sunacağı ve 5 renkten oluşan yeni mat serisinden merak edip pink cuddle rengini aldım.
Ben mat rujları pek kullanamıyorum bunun sebebide dudaklarımın fazlasıysa kuru olması ama bu rujun gül kurusuna bakan rengi çok hoşuma gitti.
Rujun yapısı kuru değil ve yumuşacık olması sebebiyle çok kolay sürülüyor.
Amma velakin benim kuru dudaklarıma önceden dudak peelingi yapıp, balm sürmem gerekiyor.
Rujun dudakları kurutmaması, duruşu çok hoşuma gitti özellikle rengine bayıldım.
 
 
Hem beyaz tenlilere, hem buğday ve esmerlere yakışacak bir renk açıkcası dudaklarında benim gibi aşırı kuruluk problemi olmayanların çok daha seveceğini düşünüyorum.
 
Avon'un yeni mat rujlarını k05 kataloğundan 8 tl'ye alabilirsiniz.
 

4 yorum:

  1. rengi çok güzel gerçekten! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bunun rengini merak ediyordum. Swatch'ını gördüğüme çok sevindim. Gerçekten güzelmiş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Rengi, duruşu cidden güzel ama ben aşırı kuru dudaklarımdan dolayı kullanamadım hatta mecburen satışa ekledim.
    Mat ruj kullananlara bu seriyi öneririm ama benim gibiler uzak durmalı.:)

    YanıtlaSil