21 Nisan 2013 Pazar

Blog Gezmesi Vol. 12

Bu haftada sadece 7 tane kozmetik blogunu gezeceğiz.:)
 
 
 
Uzun zamandır takibimde olan eğlenceli aynı zamanda doğru bilgilerde veren bir blog.
 
 
 
 
Yeni tanıştığım bir blog ve beğenerek takibe aldım sade ama hoş bir blog.
 
 
 
 
Yeni tanıdığım bir başka blogda Pink Bubu eğlenceli, kaliteli bir blog.
 
 
 
Yeni takip etmeye başladığım bir blog daha son zamanlarda özellikle son 6 ayda çok fazla kozmetik blogu açılmaya başladı ve içlerinde resim, ürün, anlatım kalitesi iyi blog oldukça az.
İşte bana göre her anlamda kaliteli olan bir blogda budur.:)
 
 
 
 
Bu hafta yeni bulduğum ve beğendiğim, takibe aldığım bloglardan gidiyoruz.:)
Bir başka çok beğendiğim kaliteli, seviyeli bulduğum blogda MakyajManya bence bu güzel bloga sizde bir bakın.
 
 
 
Ve yeni bloglardan sonra yine eskilere dönüyorum.
Uzun zamandır severek takip ettiğim bir blog ve sahibi taa uzaklardan Amerika'lardan yazıyor.
Henüz Türkiye'ye gelmemiş veya ülkemizde satılmayan ürünlerle ilgili yazılarıda bulabileceğiniz bir blog.
 
 
 
 
Bir başka Amerika'dan yazan blogger ise Deniz onunda blogunu zevle takip ediyorum.
Ayrıca çok güzel videoları var onlarıda izlemenizi tavsiye ederim.



 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder