28 Nisan 2013 Pazar

Blog Gezmesi Vol. 13

12 hafta boyunca sevdiğim Türk blogları yazdım ama bu hafta bir değişiklik yapıp sevdiğim yabancı kozmetik-makyaj blogları paylaşayım dedim.:)
 
 
 
İlk takip etmeye başladığım yabancı bloglardan hangi markanın yeni bir ürünü çıksa bu ablamızın blogunda hemencik görüyorsunuz.
Benim en sevdiğim özelliği ise firma tarafından gönderilmiş bir ürünü eğer beğenmemişse eksi puanı vermesidir kendisini severek takip etmekteyim.:)
 
 
 
Pixiwoo kardeşlerde yine uzun zamandır takip ettiklerimden açıkcası bloglarından çok youtube kanallarını takip ediyorum.
Ayrıca pixiwoo kardeşleri özellikle Sam'i bu kadar ünlü yapan tasarladığı ve kapış kapış giden Real Techniques fırçalardır.
 
 
Karla Sugar bana göre swatch kraliçesi çünkü hangi ürünü arıyorsanız misal x markanın fondöteni diyelim tüm renklerinin swatchını burada bulabilirsiniz.
Oldukça bilgilendirici bir blog her daim göz attıklarımdan.
 
 
 
Yaptığı makyajlara hasta olduğum özellikle youtube kanalını daha sık takip ettiğim make-up artist.
 
 
 
Ürün yorumlarını, swatchlarını sevdiğim bloglardan biride lovely girlie bits merak ettiğim bir çok ürünün yorumunu burada buluyorum.
 
 
 
Bu kızında yaptığı makyajlara bayılıyorum ayrıca ürün yorumlarıda çok hoşuma gidiyor.
 
 
 
İçeriği oldukça geniş, ürün yorumları, swatchları güzel, hoş bloglardan.
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. http://www.lovelygirliebits.com/ bende takıp etmeye başladım =) güzel yazın ıcın tşkler :*

    YanıtlaSil