9 Nisan 2013 Salı

Oriflame Pretty Swan EDT

 
Oriflame'nin bu parfümü birkaç kampanya önce satışa çıktı.
Bende kokusu güzel değilse bile aynamın önünde durur diye aldım.
Şişesi o kadar güzel ki beğenmemek zor bittiği vakit atmaya kıyamayabilirim.:)
İçeriğinde kayısı, pirinç pudrası ve biber var kayısının ağır bastığı bir parfüm ama hiç kalıcı değil.
Kokusu ağır değil hafif ve pekte kalıcı olmayan bir parfüm mutlaka gün içerisinde yenilemeniz gerekiyor.
Şişesine vurulup aldım ve açıkcası pek fazla kullanmayıp süs olarak dursa demiyorda değilim.:)
 
Parfümün katalog satış fiyatı 59

2 yorum:

  1. şişesine vurulup alanlardan biriside benim.yalnız değilmiş meğer..:))))
    araba oyunları

    YanıtlaSil
  2. Galiba biraz da ten ile alakalı parfümün kalıcılığı.
    Benim üzerimde saatlerce kaldı kokusu, çok beğendim ben şahsen :)

    YanıtlaSil