20 Nisan 2013 Cumartesi

Yves Rocher Allıklar

 
Yves Rocher'ın 6 farklı tonda allığı var ve ben 4 rengine sahibim gerçi bendeki 11 numara sanırım artık satışta değil çünkü sitesinde gözükmüyor.
Neyse gelelim neden böyle bir yazı yazdığıma blogumda her allığın ayrı ayrı yazısı var fakat ben hepsi bir arada olsun istedim.
 
 
 
Özellikle 10 ve 21 numarayı çok sık kullanıyorum.
Allıkların duruşuna ve istediğim yoğunlukta uygulayabilmem çok hoşuma gidiyor.
Yves Rocher'ın allıkları öyle çok pigmentasyonlu değil ki bu benim gibi beyaz tenli biri için gayet iyi diyebilirim.
Öyle fırçayı dokundurduğun gibi aşırı renk veren ve sonra dağıtmakta zorlanılan allıkları kullanmak benim için biraz zor olabiliyor.
Ama bu allıkların yoğunluğunu ayarlamak sizin elinizde çok pigmentasyonlu değil dediysem rengini zor veriyor anlamına gelmesin.
Ben 1-2 fırça darbesiyle istediğim yoğunluğu elde ediyorum.
 
 
Soldan sağa: 20 - 21 - 11 - 10
 
Bu arada demeden geçemeyeceğim bu allıkların çok güzel bir kokusu var.:)
En solda ki 20 numara gül kurusu-şeftali karışımı güzel bir renk ama bende biraz koyu duruyor ve bu yüzden sadece 1 kez kullanabildim.
Hemen yanında ki 21 numara ise en sık kullandığım allıklardan çok güzel bir şeftali-pembe karışı içerisinde sim, ışıltı vs. yok.
Zaten bu 4 allıkta simsiz, ışıltısız tam mat, doğal allık sevenlere göre diyebilirim.
11 numaralı olan ise çok uçuk bir şeftali-pembe karışımı hoş bir renk ama ten renginiz çok beyaz değilse pekte belli olmayacaktır.
Ve en sağda yer alan 10 numaraya ise bayılıyorum mat ve çok tatlı, açık renk bir pembe ve duruşuna bayılıyorum.
Şeker pembe allıkları pek kullanamıyorum ama bu 10 numaranın rengi tam benlik çok doğal bir pembe ve beyaz tenlilerde şahane duruyor.
 
 
Soldan sağa: 20 - 21 - 11 - 10
 
İçlerinde en çok 21 ve 10 numaraları kullandığım için sadece 1-2 kez kullandığım 20 ve 10 numaralar artık benimle değil.
Kalıcılıkları gün boyu olmasa bile 3-4 saatten önce tazeleme gerektirmiyorlar.
Çantada fazla yer kaplamayan ama gramajı fazlasıyla iyi olan bu allıklara bi bakın derim.
Bir de skalada buğday ve esmer tenliler için 30-31 numaralar var.
 
Uzun lafın kısası ben bu allıkları aldığımdan beri severek kullanıyorum bitince yeniden alır mıyım derseniz 7 gramlık bu allıkları bitirmem pek kolay olmayacak diye düşünüyorum.:)
 
Allıkların satış fiyatı 42.90 fakat Yves Rocher'da güzel bir indirimde çok daha uygun bir fiyata alabilirsiniz.
 
 
 

1 yorum:

  1. allıklar bugüne özel %40 indirimde, nasıllarmış diye araştırırken bloğunuzu buldum. faydalı yazınız için tlk :)

    www.kontesce.com

    YanıtlaSil