1 Nisan 2013 Pazartesi

Bitenler (16)

 
 
Bu ay biten ürünlerim oldukça az neyse 4 tam boy ürün ve bir adette tester bu ayın bitenleri arasında yerini aldı.
 
Bioderma Sensibio H2O: Bittikçe aldığım ve bu bitenin yerine hemen yenisini açtığım vazgeçilmez temizleme solüsyonum:)
Yazısı için tıklayınız
 
Oriflame Sparkle İn Paris Duş Jeli: Parfümünün kokusunu çok beğeniyorum duş jeli parfümünden dahada güzel diyebilirim.
 
Avon Argan Yağlı Saç Serumu: Bunuda çok severek kullandım ve bitti yerine hemencik yenisini açtım.
Yazısı için tıklayınız
 
Avon Foot Works Deniz Tuzu İçeren Ayak Peelingi: Bundan kaç tane bitirdim hatırlamıyorum ama bu bitince yerine Oriflame'nin ayak peelingini açtım.
Yazısı için tıklayınız
 
La Roche Posay Vücut Kremi Tester: Çok güzel bir krem tam boyunu alır mıyım bilmiyorum ama çok kuru ciltleri şahane nemlendiriyor.
 
 

6 yorum:

  1. Oriflame'in Vücut losyonunu sipariş verecektim.Bak aklıma girdin şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Oriflame'nin bu parfümünün kreminden vereceksen eğer onunda kokusu süper ve hafif ışıltılı bir arkadaşım almıştı.
    LRP'nin vücut kremini diyorsan evet çok güzel ama fiyatı oldukça yüksek:(

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzun en yeni takipçisi olarak bitenler postlarına bayılıyorum. Daha nice güzel günlerde yeni ürünlere:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Elvan hanım:)

    YanıtlaSil
  5. Argan yagli sac serumunu cok merak ettim, cok iyi geliyor kulaga :-) Daha nice bitirmelere canikom :P

    YanıtlaSil
  6. Sevim'cim bu serumu çok beğeniyorum daha iyisini bulana kadar bunu kullanmaya devam edicim.:)
    Amin canım inşallah öteki aya daha çok ürün bitmiş olur.:)

    YanıtlaSil