29 Nisan 2013 Pazartesi

Bioderma Hydrabio Exfoliating Cream

 
 
Kısa bir süre önce hassascilt.com'dan yaptığım alışverişte acaba severek kullandığım Clinique 7 day scrub'a alternatif olabilir mi diye bu peeling kremi almıştım.
Krem yapılı, içerisinde çok ufacık granülleri olan, cildi çizmeden, tahriş etmeden temizleyip, arındıran güzel bir peeling kendisini aldığımdan beri severek kullanıyorum.
Cildim kuruya dönük karma ve cildim nemsiz bende bu sebeple Bioderma Hydrabio serisindeki bu peeling kremi denemek istedim.
 
 
 
Granülleri oldukça küçük belli belirsiz diyebilirim özellikle hassas cildi olanların rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.
Cildimi arındırmasını, canlandırmasını çok beğendim açıkcası peelingi kullandıktan sonra cildimi arınmış hissediyorum.
 
İçerik:
 
 
Gelelim ürünün fiyatına eczanelerde 49.50'ye alabilirsiniz ama online eczane sitelerinde çok daha uyguna almanız mümkün olabilir.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder