10 Nisan 2013 Çarşamba

Vichy Aqualia Thermal Nem Maskesi

 
 
 
Vichy'nin daha önce maskelerini denememiştim ve bu ürün bana Almanya'dan bir arkadaşımdan hediye geldi.
Hatta yanında lipidiose lip balmda geldi neyse bildiğim kadarıyla bu maske Türkiye'de satılmıyor.
İçeriğinde termal su var ve cildi inanılmaz güzel yumuşatıyor.
Haftada 1 kez uyguluyorum sadece 10 dakika yüzümde tutuyorum ve sonrasında ılık su ile yıkıyorum.
Rahatsız edici bir kokusu yok aksine hoş bir kokusu var ve maske sonrasında cildim yumuşacık oluyor.
Cildimde ki matlığı alması ise çok hoşuma gitti ne yazık ki bittiğinde alamayacağım çünkü burada yok belki getirtebilirsem Almanya'dan sipariş ederim.
 
İçerik:
 
 
Açıkcası beğendiğim bir maske oldu kışın kuruyan, gerilen cildimi çok güzel nemlendirip, ışıltı kazandırdı.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder