18 Nisan 2013 Perşembe

İndirim Kuponlarıyla Daha Ucuza Alışveriş

Bende bir çok kişi gibi evde pc başında alışveriş yapmayı sevenlerdenim hele bir de indirim varsa alışveriş dahada çekici bir hal alıyor.
İşte sizlere indirimli alışveriş yapmak için çok güzel bir adres önereceğim kuponsihirbazı bu sitede bir çok markanın indirim kuponlarıyla uygun fiyatlı alışveriş yapmanız mümkün olabiliyor.
 
 
Mesela benim favori kuponlarımdan biri Misspera'dan tüm parfüm ve kozmetik ürünlerinde geçerli %10 indirim kuponu oldu.
Bu aralar kozmetik alacaksanız özelliklede parfüm ihtiyacınız varsa buraya bakmakta fayda var.
 
 
Bir de aksesuar indirimlerine bayıldım.
Lidyana'dan yapacağınız 100 tl ve üzeri alışverişinize 40 tl indirim kuponu var.
Hatta ben dün akşam bu fırsatı hemen değerlendirdim ve eşimin doğum gününe kısa bir zaman kaldığı için ona parfüm aldım.
Siparişim elime ulaşınca ayrıntılı bir şekilde paylaşırım.
 
 
Evoria'dan alt limit olmadan ne alırsanız %10 indirim kuponu, Modagram'da ise 100 tl ve üzeri alışverişe 20 tl indirim kuponu fırsatını değerlendirebilirsiniz.
 
 
 
Uygun fiyata online alışveriş keyfi yaşamak isteyenler mutlaka kuponsihirbazı.com'da kupon alarmına üye olmalılar.
 
 
Tanıtım Yazısıdır...
 
 
 
 
 
 


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder