3 Aralık 2018 Pazartesi

Olival Ölmez Otu Özlü Misel Su


Olival markası yakın zamanlarda Gratis'te satılmaya başlayan Hırvatistan menşeili bir marka ve temiz içerikli olmasıyla dikkatimi çekti ve ilk olarak bu gördüğünüz makyaj temizleme suyunu aldım.
Hatta sonrasında kil maskesini de aldım onu da en kısa zamanda yazacağım.
İçeriğinde Ölmez Otu var ve bu bitki ciltte yağ gözeneklerini küçültüp, azaltmasıyla biliyormuş.
500 ml'lik bir gramaja sahip bu da sık kullananlar için oldukça iyi hemen bitmez.



Makyajı oldukça başarılı bir şekilde temizliyor sadece göz makyajımı temizlerken birazcık gözlerimi yakıyor ama makyajı temizleme performansı başarılı bir ürün.
Diğer misel sular gibi değil çok hafif yağlı gibi bu da cildi nemlendiriyor hatta cildimi su ile yıkadıktan sonra bile gerginlik hissi olmuyor.
Tek eksi yanı pek hoş olmayan kokusu diyebilirim.



Ürünün içeriği oldukça temiz ayrıca hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka, fiyatı da uygun hele bir de indirimde denk gelirseniz temiz içerikli bir ürünü oldukça uyguna almış oluyorsunuz.
Olival markasına ait ürünleri sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Ürünün indirimsiz fiyatı 30-35 civarı diye hatırlıyorum.



3 yorum:

  1. İçeriğini çok beğendim! Misel su pek kullanmıyorum artık; ama, ihtiyaç duyarsam aklımda olsun kesinlikle. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; içerik olarak temizmiş:)) İhtiyacım olduğunda mutlaka bakacağım:)) Bloguma bende beklerim:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Hafta sonu bu ürünü rafta bayağı bir inceledim. İçeriği benim de hoşuma gitmişti ama hiç kullanıcı yorumu göremeyince almadım, tam üstüne geldi yazınız :) İleri zamanlar için aklımda olsun :)

    YanıtlaSil