30 Kasım 2018 Cuma

Avon Big&Extreme Mascara


Avon'un bu yeni Big&Extreme maskarasını son günlerde sıkça görmüşsünüzdür bende elime ulaştığından beri kullanıyorum ve artık yorumlama zamanıdır.
Bana göre Avon'un şu zamana kadar çıkarttığı en iyisi 2-3 maskarasından biri diyebilirim.
2 kat hacim ve uzun görünüm vermeyi vaat eden bir ürün ayrıca fırça yapısı da güzel spiral şeklinde ve hem uzun hem kısa kılları var ve bu da en küçük kirpiklere bile ulaşmayı sağlıyor.
Fırçası benim sevdiğim gibi kıl yapılı, çok büyük değil bu sebeple uygulama yapması kolay ve en güzel yanı çok ıslak olmaması.



Kirpikleri fazla sertleştirmemesi, gün içerisinde dökülme yapmaması güzel yanı bana göre tek ekisisi 2-3 kattan fazla sürerseniz kirpikleri yapıştırabiliyor bir de mutlaka çabuk uygulama yapmalısınız çünkü hızlı bir şekilde kuruyor.
Fakat tek kat uygulamada bile benim kısa ve cılız kirpiklerimi çok güzel bir şekilde uzattı ve hacim verdi 2. katta etkisi daha dikkat çekici oluyor yani 3. kez uygulamaya gerek bile kalmıyor.
Kolayca makyaj temizleme suyu ile temizleniyor.



Uzun lafın kısası Avon'un bu maskara için kullandığı sloganda olduğu gibi kesinlikle KullananlarAbartmıyor:)
Hatta öyle sevdim ki bu ay bir de kahverengini sipariş ettim;)
İndirimsiz fiyatı 36 tl ama 18.95 tl'ye tanıtım fiyatından alabilirsiniz.
Kesinlikle fiyatına göre performansı çok iyi eğer uygun fiyatlı güzel bir maskara arıyorsanız Avon Big&Extreme maskaraya bakın derim.





7 yorum:

  1. Avon'un rimellerini sanırım en son üniversitedeyken kullanmıştım. Bence fiyatına göre güzel performanslı birçok ürünü. Bu rimeli de denemedim hiç, merak ettim şimdi..

    Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Uzatma konusunda başarılı olduğunu okumuştum. Avon'un maskaralarıyla çok anlaşamasam da aklımda bulunsun mutlaka :) güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Benim kirpikler de kısa,cılız olunca 2-3 kat kaçınılmaz oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. son zamanlarda hep bunu kullanıyorum kirpiklerimi kaldırmada çok başarılı oldu..

    YanıtlaSil
  5. benim son zamanlarda en sevdiğim ve tekrar alırım dediğim rimel oldu..

    YanıtlaSil
  6. Sevdim bende canim avon big extreme maskarayi, son günlerde bunu kullanıyorum hep :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın :)) Bende yorumunuz üzerine denemek isterim.Bloguma bende beklerim:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil