1 Kasım 2018 Perşembe

Head&Shoulders Supreme Nem Şampuan & Saç Kremi




Denebunu.com ve Head&Shoulders işbirliği ile birkaç ay önce güzel bir paket gelmişti.
Head&Shoulders'ın yeni ürünlerini deneyimleme fırsatım olmuştu biraz rötarlı da olsa sonunda yazısını yazabildim.
İsminden de anlaşılacağı üzere Nem veren bir seri içeriğinde argan yağı bulunuyor.

Şampuan:


Benim saçlarım yağlı olduğu için pek anlaştığımızı söyleyemeyeceğim ama saç kremini sevdim.
Saçlarımı temizlemesi, yumuşacık yapması, hacim kazandırması başarılı ama ertesi saçlar yıkanmamış gibi yağlıydı bu şampuan daha çok kuru ve normal saçlar için uygun.


İçerik:



Saç Kremi



Ben saç kremi ve şampuanını birlikte kullanınca saçlarıma biraz ağır geldi benim gibi ince telli ama yağlı olmayan saçlar şampuanını tek olarak kullansa bile yeterli olur.
Ama saç kremi tüm saç tiplerine uygun hem de dolaşan, ince telli saçların kolay taranmasını sağlıyor.
Hem krem hem şampuan hoş bir kokuya sahip fakat içerikleri çok temiz diyemeyeceğim.


İçerik:



İçeriğe çok fazla önem vermiyorsanız ve saçlarınız yağlı değilse bu seriyi deneyebilirsiniz.
Şampuanın da saç kreminin de indirimsiz satış fiyatı 30.90







11 yorum:

  1. Benlik değilmiş ama yorumladığın için teşekkürler şekercim, bilgimiz olmuş oldu :) Öperim!

    YanıtlaSil
  2. içinde argan yağı varsa hiç anlaşamayacağım kesin bu şampuan bu :-( ama benim ince telli saçlarıma uygun varsa deneyebilirim..

    YanıtlaSil
  3. Şampuanını eşim kullanıyor, bana pek iyi gelmemişti.

    YanıtlaSil
  4. ince telli saçları olan annem için alabilirim . paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Şampuan arayışındayken bu seriyi de incelemiştim ama şampuanı silikon içerdiğinden tercih etmedim. Muhtemelen benim saçlarımı da kısa zamanda yağlandırır gibi duruyor :/ Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Benlik de degilmis. Cok uzun suredir sac kremi kullanmiyorum ben. Ama yaglandiriyorsa benim zaten cok musait urinlerin agirlastirmasina.. eline saglik👌🏻👌🏻

    YanıtlaSil
  7. Tatilde tüm seriyi bitirdik. İndirimde 10 tl ye bulunan ve güzel etkili bir seri. İçerik önemli değil ise tavsiye ederim bende.

    YanıtlaSil
  8. ben anlaşamamıştım ama eşim çok sevmişti

    YanıtlaSil
  9. Denebunu 'ları denemiyorum ..Şampuandan ziyade saç kremi daha uyuyor sanırım bana..

    YanıtlaSil
  10. Argan yağı son zamanların gözde saç bakım ürünü. Ama bu tür içerikli ürünler bana göre değil 😊

    YanıtlaSil
  11. Saç Kremi kullanmıyorum bayadır ama şampuana bakmak lazım

    YanıtlaSil